Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skjønner meg ikke på dama!


Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Siden hun nå plutselig vil ha deg tilbake synes jeg kanskje du burde være litt bakpå og ikke dra henne til deg med en gang, så du virker desperat. Bare chill litt, og la henne få høre åssen hun oppførte seg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

teori 1

hu tok ikke bare å testa deg a? for å sjekke om du virkelig likte henne, og hvordan du ville reagere hvis noe sånt skulle skje. Virker uansett veldig useriøst

 

teori 2

jenta har ei venninne som har sagt noe, derfor hu vil at du skal holde deg unna hennes venninner og hu, og nå har hu finni ut at alt bare var bullshit.

 

teori 3

har dere bare kontakt på msn? er du 100% sikker på at det er hu du prater med?

 

uansett, virker veldig useriøst fra hennes side, frys henne ut og se hvordan hu reagererer, kanskje hu skjønner hvor dum hu var.

Lenke til kommentar

Det var faktisk et godt forslag.. Når du sier det, så ble det veldig logisk liksom.. At hun har hørt noe, tatt avstand. Innsett at det er feil og undskyldt seg igjen..

Kan være logisk..

8791968[/snapback]

Ho gamle mor glimter til ;)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Gjest Guest
Mulig hun har hørt ett rykte om deg. Eller noe i den gata..

Du får spørre henne.

8791912[/snapback]

Det var faktisk et godt forslag.. Når du sier det, så ble det veldig logisk liksom.. At hun har hørt noe, tatt avstand. Innsett at det er feil og undskyldt seg igjen..

Kan være logisk..

8791968[/snapback]

Hvorfor ikke bare spørre rett ut: Er det sant det jeg har hørt om deg?

 

Min første teori var dumpegreiene, andre var månedsperioden, tredje er ryktetinga.

 

Men jeg tror nok det i bunn og grunn kan forklares med at jenter leser mellom linjer. Ikke bare litt, men ALT kan bety noe i deres hoder. Mens vi normalt glemmer en samtale etter 5 minutter så skal de ha et referat (noe vi såklart ikke husker) ;)

 

Hva skjedde videre?

Lenke til kommentar
Jenter fucked up , de husker ALT ... Gjør man 10 gode ting, og 1 dårlig ting, er den dårlige som huskes.

8793319[/snapback]

 

JEPP! D kan skrives under på....

 

Beklager ordbruket, men der har du satan meg ta kvinnfolk på sitt "bæste".

Det du beskriver der har hendt meg så mange ganger at jeg bare rister på hodet for tiden, venter en to tre dager der jeg holder sjela rolig så kommer hun tilbake som om ingenting var skjedd. Holder meg _EKSTRA_ rolig i mensen perioden, ettersom at hun er fantastisk hårsår da. Kan gå av skaftet fordi at jeg puster for tungt når vi skal sove ? anyway, det at hun er 16 sier sitt. Du får spørre henne godt hva hun klikket sånn for. Hvor lenge har dere egentlig vært sammen? Kvinnfolk som truer med og slå opp, og gjør det for så "lite" eller ingenting er ofte noe man ikke samler på..

Lenke til kommentar

Enig med den personen som sa du skulle holde deg litt bakpå. Ikke ta henne tilbake som om ingenting skulle skjedd, og hvertfall ikke gjør den feilen flere ganger.

Akkurat som jenter, skal ikke gutter lekes med. Ikke la henne skyve deg unna, bare fordi hun har en dårlig dag, eller uansett hennes grunn.

 

Er dere ilag skal dere ha et forhold, ikke bare når hun vil. Ikke godta alt hun gjorde uten å få en forklaring :)

Lenke til kommentar
Jenter fucked up , de husker ALT ... Gjør man 10 gode ting, og 1 dårlig ting, er den dårlige som huskes.

8793319[/snapback]

Ja, for da husker de jo alt.

:roll:

 

Og dump dama, om hun ikke kan gi deg en jævlig god grunn til at hun plutselig hatet deg.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Gjest Guest

je spurte, og da svarte hun: "Bare glem at dette her hendte, okei?"

og vi har ikke et avstands forhold...vi snakker heller ikke bare på msn isammen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...