John Keats Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Så vidt jeg vet har de world first på C'Thun, Kel'Thuzad og det meste innenfor TBC
fjeddiu Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Får Nihilium penger av blizzard eller noen sponsorer? Eller lever de på trygd?
genetex Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Lever nok av selvtjente penger eller av mamma å pappa, som de fleste andre wow gamers gjør.
JTR Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 -Jo iallefall mesteparten av oss har et sunt og helt normal "real-life", jeg for min egen del jobber fulltid. -Nei vi får ikke betalt, vi har sponsorer og får stuff dekt osv, men ikke betalt
pax1 Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 http://www.wowwiki.com/Nihilum 9493598[/snapback] Noe som står angående Kungen: Was the first character to reach level 60. Was the first horde character to reach level 70. Gjelder begge disse worldwide?...
JTR Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Njaaa nå hadde usa wow 3 månder (eller hva det nå var) før EU så det er vell ikke heeelt accurate.
TaigaH Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Ugh mye bull her ja, tenkte jeg kunne klargjøre litt en gang for alle: -Mens dere bruker 2-3-4 timer om dagen på whatever dere gjør ingame, så logger vi på nøyaktig når vi skal raide, og logger av igjen når raids er over. Som er pr i dag 3 dager i uken 1900->ca 21-2200(kommer ann på hvor glatt alt går osv, det går i antall bosser, ikke tid). -Du kan logge av 0100 på en world first try uten at det er noe pes, som sagt, 90% av guilden har jobb/skole. -Vi får ikke hjelp av GMs til så og si noe (what nå ever det skulle være). -Vi tester ikke mye på PTR, da er det snakk om max et par dager i uka (om det da er akutellt med progressraids på nytt content på PTR) 9492980[/snapback] Du sier det jo selv, "pr i dag". Med en gang Sunwell kommer ut så er det tilbake til 6 dager i uka, 4-5 timer per dag til dere har det på farm. Og slik fortsetter det for alt nytt content. Regner med dere raida ganske så hardcore i BT/MH patchen. Sier ikke at det er noe galt med det, skulle gjerne gjort det selv og kommer nok til å gjøre det når Sunwell patchen kommer "max et par dager i uka" er vel egentlig ganske mye. Hvertfall i forhold til resten av de som spiller som gjerne ikke er på PTR i det hele tatt for å øve på nytt content. Lurte på en ting dog, angående sponsoring. Hva er det dere får sponsa? Småting som mus, musmatte, tastatur etc eller "større" ting som skjermkort og andre dyrere komponenter?
JTR Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Du sier det jo selv, "pr i dag". Med en gang Sunwell kommer ut så er det tilbake til 6 dager i uka, 4-5 timer per dag til dere har det på farm. Og slik fortsetter det for alt nytt content. Regner med dere raida ganske så hardcore i BT/MH patchen. Sier ikke at det er noe galt med det, skulle gjerne gjort det selv og kommer nok til å gjøre det når Sunwell patchen kommer "max et par dager i uka" er vel egentlig ganske mye. Hvertfall i forhold til resten av de som spiller som gjerne ikke er på PTR i det hele tatt for å øve på nytt content. Lurte på en ting dog, angående sponsoring. Hva er det dere får sponsa? Småting som mus, musmatte, tastatur etc eller "større" ting som skjermkort og andre dyrere komponenter? Selfoelgelig saa er vi rimelig hardcore naar det kommer noe aa ta igjen, men det er fortsatt ikke snakk om "mer enn" 1800ish-0000ish hver dag OM DET ER PROGRESS (altsaa, er det snakk om noe som er doable eller man ser progress paa), ergo da enda noen dager fri (spess helger, vi raider saa og si aldri loerdag og til noed fredager). Men igjen saa blir det hardcore i en 2 ukers tid saa er alt tilbake paa farm igjen, det med PTR var egentlig bare et eksempel paa worst case scenario, altsaa PTR er noe ingen jeg kjenner har hatt god erfaring med (EU). Sist jeg raida paa PTR var det horribelt og det er generelt ikke noe saerlig goey heller. Innen direkte sponsing av hardware saa er det bare Steelseries saa langt, vi har paa gang kan jeg ikke uttale meg om.
bjeil Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 de er faktisk voksene personer med jobb de fleste av dem, de hadde rundt 100-200 days played de fleste av dem i følge forumet, i interjuet sa de også att de var vanlige mennesker som ikke spillte så mye, de hadde bare veldig mye ferdigheter. de kjøper også masse gull som hjelper dem noe jeg forstår veldig godt. tror også archimonde blir veldig mye hardere en illidan. 8791099[/snapback] Eg vil ikkje sei at "vanlege" mennesker har 100-200 days played. 8795856[/snapback] Hvor mange timer forran TVn tror du en "vanlig" person har over 2,5 år da? Hvor mange timer bruker en vanlig person på å dyrke sin hobby, enten det er frimerkesamling, bilmekking, fisking, trening eller whatever? Hva gjør _du_ etter jobb/skole som er så mye bedre enn dataspill?
Freakeating Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Celebrity har jo også Downa Illidan nå. "Melde" har ene legendary sverdet hans nå. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...lnazzar&n=Melde
Whiteshit Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Såvidt eg veit før eg migrerte ifra sylvanas hadde en rogue i Method begge dei sverda der. Noken som har det JTR : Vore lenge i Nihilum btw?
dysfunctional Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 (endret) Når du har fullt tier 6 sett og legendary sverdet har du spilt... mye Endret 16. september 2007 av Zeromac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå