Gå til innhold

Illidan down av Nihilum!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bra jobba sier nå jeg, da. Disse gutta har sikkert ikke noe IRL liv, men gud bedre, de gjør det bra i sitt in-game liv. :love:

8790564[/snapback]

Hah, bra sagt.

Skrevet

Er så tragisk at Blizzard ikke greier å lage vanskelige nok encounters til å holde eliten unna for 3-4 uker.

Idioti.

Skrevet
Er så tragisk at Blizzard ikke greier å lage vanskelige nok encounters til å holde eliten unna for 3-4 uker.

Idioti.

8790762[/snapback]

Strongly agreed! :hrm:

Skrevet

Ikke i det hele tatt. Encounters bør være så lette at "alle" kan klare de. Ikke noe gøy med en instance som kun 100/10000 guilds kan spille i vel?

Jeg kunne iallefall ikke brydd meg mindre om hvor lang tid "eliten" bruker på Illidan, jeg bryr meg om hvor lang tid det er til JEG (og guild) dreper han!

Skrevet
Ikke i det hele tatt. Encounters bør være så lette at "alle" kan klare de. Ikke noe gøy med en instance som kun 100/10000 guilds kan spille i vel?

Jeg kunne iallefall ikke brydd meg mindre om hvor lang tid "eliten" bruker på Illidan, jeg bryr meg om hvor lang tid det er til JEG (og guild) dreper han!

8790812[/snapback]

Nerf dem når noob guilds som ditt har bra nok gear osv til å dra dit (4-5 mnd elns)

Ting i WoW mister sin "epic" feeling pga sånne ting som dette.

Skrevet

de er faktisk voksene personer med jobb de fleste av dem, de hadde rundt 100-200 days played de fleste av dem i følge forumet, i interjuet sa de også att de var vanlige mennesker som ikke spillte så mye, de hadde bare veldig mye ferdigheter.

de kjøper også masse gull som hjelper dem noe jeg forstår veldig godt.

tror også archimonde blir veldig mye hardere en illidan.

Skrevet

8791099[/snapback]

Noe du vet som jeg ikke har fått med meg? Archimonde ble da "wisp-ed" på slutten av WC3? :S

Skrevet (endret)

vel i warcraft historien er han regnet som en langt sterkere demon en illidan. og vis de atpå til tok illidan etter 2 dager så må han jo være hardere. + att dette er caverns of time så de sloss mot han i fortiden.

Endret av neoman
Skrevet (endret)

Flott at det gikk såpass kjapt, da er håpet fremdeles levende om at jeg får muligheten til å sette foten innenfor Black Temple før neste level raise, i motsetning til Naxx i sin tid. :)

Endret av Jan Åge
Skrevet

8791099[/snapback]

Noe du vet som jeg ikke har fått med meg? Archimonde ble da "wisp-ed" på slutten av WC3? :S

8791128[/snapback]

Caverns of time=Fortid ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...