Gå til innhold

Hva kan man koble til PC'en?


Olum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
som FtZ- sier, så er alt som er koblet til pc'en sine usb porter lov å ha med, så da er vell kjøleskap/fryseboks som går på 12V via usb lov også. ser ikke noe grunn til at dette ikke er lov.

8809007[/snapback]

 

Jeg vil uansett ikke anbefale å stress teste pc'en din med å koble til kjøleskap til usb. Hvis ikke kjøleskapet er fabrikk laget slikt da. Med USB tilkobling. Og pc'en sin vil takle det.

 

Vanlige mobil ladere vil også uansett kunne brukes. :thumbup:

Lenke til kommentar

Tenker hvis jeg har et bil bateri som jeg bruker for å dra et mini kjøleskap så kan jeg lade opp det i en time bruke det i 6 osv.

 

 

blir det veldig stengt på høyttaler siden på hw??

 

 

olum hvorfor er du ikke på skolen?

Endret av duligot
Lenke til kommentar
Tenker hvis jeg har et bil bateri som jeg bruker for å dra et mini kjøleskap så kan jeg lade opp det i  en time bruke det i 6 osv. 

 

8837959[/snapback]

 

For det første. Bilbatteri er IKKE lov å dra med deg inn. Den skal være i bilen.

Batteri er full i syre som ikke er bra om det skulle skje noe.

Og det andre om alle skal snike med seg en haug med lignende opplegg bare for å ha en kald cola. Da tror jeg ikke brannvesenet blir noe happy.

 

Vi ha vært inne på tanken å ha en slags fryse skap sånn at deltagere kan lagre fryseelementer der.

 

Ellers er det bare til å gi oss andre gode ideer på hvordan man kan løse problemer ellers. :thumbup:

Lenke til kommentar
Tenker hvis jeg har et bil bateri som jeg bruker for å dra et mini kjøleskap så kan jeg lade opp det i  en time bruke det i 6 osv. 

 

8837959[/snapback]

 

For det første. Bilbatteri er IKKE lov å dra med deg inn. Den skal være i bilen.

Batteri er full i syre som ikke er bra om det skulle skje noe.

Og det andre om alle skal snike med seg en haug med lignende opplegg bare for å ha en kald cola. Da tror jeg ikke brannvesenet blir noe happy.

 

Vi ha vært inne på tanken å ha en slags fryse skap sånn at deltagere kan lagre fryseelementer der.

 

Ellers er det bare til å gi oss andre gode ideer på hvordan man kan løse problemer ellers. :thumbup:

8838946[/snapback]

 

Fryseskap sånn som på TG? Det kan vel kalles en fiasko. Man leverte inn varme fryseelementer og fikk tilbake smålunkne elementer noen time seinere.

Lenke til kommentar

Fryseskap sånn som på TG? Det kan vel kalles en fiasko. Man leverte inn varme fryseelementer og fikk tilbake smålunkne elementer noen time seinere.

8839496[/snapback]

 

Har ingen erfaring med kjøle elementer fra TG. Var der ikke i år.

 

Jeg forstår deg godt at du vil ha kald cola du også. Men vi ønsker ikke en haug med små kjøleskap over alt.

Det går sikkert an å skaffe litt mer effektivt fryseskap. Eller kanskje sette opp en eller to kjøleskap der folk kan lagre drikke i for noen små kr.

Slenge de oppi noen hvite poser, merket med navn og nr. eks. Så må du vise legg og en f.eks kvittering når du skal hente en cola.

 

Ja jeg vet du må bevege deg. Men du har bare godt av en pause av og til.

 

Ellers satser jeg på at FUBAR fikser billig cola til oss i år. :thumbup:

Lenke til kommentar

Fryseskap sånn som på TG? Det kan vel kalles en fiasko. Man leverte inn varme fryseelementer og fikk tilbake smålunkne elementer noen time seinere.

8839496[/snapback]

 

Har ingen erfaring med kjøle elementer fra TG. Var der ikke i år.

 

Jeg forstår deg godt at du vil ha kald cola du også. Men vi ønsker ikke en haug med små kjøleskap over alt.

Det går sikkert an å skaffe litt mer effektivt fryseskap. Eller kanskje sette opp en eller to kjøleskap der folk kan lagre drikke i for noen små kr.

Slenge de oppi noen hvite poser, merket med navn og nr. eks. Så må du vise legg og en f.eks kvittering når du skal hente en cola.

 

Ja jeg vet du må bevege deg. Men du har bare godt av en pause av og til.

 

Ellers satser jeg på at FUBAR fikser billig cola til oss i år. :thumbup:

8842487[/snapback]

 

 

God ide med kjøleskapet... Støttes ;)

Lenke til kommentar
... kan man ikke bare respektere reglene som har blitt satt? Samme med høytalere, les og følg reglene. Du overlever uten kald cola rundt deg 24/7 :)

 

Desuten, hvem garanterer at det er tett?

8860580[/snapback]

 

de jeg kjøpte det av hvis det lekker får jeg et til gratis det var biltema liksom . det står overalt på den og det går ikke ann å fylle på vann.

Lenke til kommentar
hvis man har med et syre sikkert batteri kan man koble ting til det da ??    det er tett.

8860443[/snapback]

 

Det er uansett spesial utstyr som IKKE har noe under en benk med masse ting og føtter under. Uansett om det er skudd sikkert så er det alltid en fare hvis det skulle skje noe.

Tror ikke din mor ville godtatt å hatt et batteri inni stuen sin f.eks.

 

Men du kan heller kjøpe deg et USB mini kjøleskap :thumbup: Hva har man google til.

 

user posted image

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...