Gå til innhold

Star Wars Galaxies.. :)


Anbefalte innlegg

hei, kan noen sende meg en link hvor jeg kan få kjøpt swg the total experience, eller fortelle om en butikk som selger d i fredrikstad? jeg har lvl 90 spy som er imperial ace pilot for VOY guilden på Europe Chinamera.... dere ser meg mest sannsynlig cruise rundt i en BARC command vehicle i fullt scout trooper armor og en brun bandioler (of markmansship), men nå vil jeg ha total experience, så kan den som ser dette VÆRSÅSNILL å sende meg link eller fortelle meg hvor jeg kan kjøpe d i spillbutikker eller nettbutikker? desperat etter total experience  :dribble:  swg er d beste mmorpg spillet noensinne laget.... :thumbup:  :)

9038367[/snapback]

Jeg vilanbefale deg denne pakken: LINK

Der får du med An Empire Divided, Jump to Lightspeed, Rage of the Wookiees og Trials of Obi-Wan. Du får også et nytt kjøretøy; en AT-RT :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er nok enda en stund til vi kan se en SWG emulator ute å går i beta. Mange håpet på at den skulle være klar til rundt sen sommer, men etter alt å dømme så ser det ikke ut som at SWG:ANH eller SWGEmu.com er i nærheten av en beta. Testservere har stått og gått en stund, men ikke noen stabil beta ute enda.

 

Det hjelper ikke at SWGEmu har satt seg på bakbena og sagt at de vil mest sannsynlig IKKE kommer til å gi ut koden til communitien slik at EMUservere kan komme opp, da de "ikke ser noe poeng i å gi ut noe "gratis" som de har arbeidet med". Det faktum at communitien har bidratt med tusenvis av dollar i donations gikk tydligivis bort i glemmeboken.

 

Så det ser ut som det er bare å smøre seg med tolmodighet og vente :thumbup:

 

Les mer på

SWGEmu

SWG:ANH

True Galaxies

SWG Servers

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Hvor kan man få kjøpt? de har det jo ikke noe sted :S noen som vet hvor man kan får kjøpt det?

 

 

BLIR GAL!!

 

Søkte litt rundt på sikkert 5-10 online butikker i Norge, og det ser ut som de aller ferreste fører det, ei har noen som helst formening om å ta det inn igjen. Enkleste måte er å kjøpe det online fra SOE her.

 

For orginal cd'er må du nok ty til steder som qxl.no, finn.no, ebay.co.uk/ebay.com eller amazon.com/amazon.co.uk

Lenke til kommentar
Hvor kan man få kjøpt? de har det jo ikke noe sted :S noen som vet hvor man kan får kjøpt det?

 

 

BLIR GAL!!

 

Søkte litt rundt på sikkert 5-10 online butikker i Norge, og det ser ut som de aller ferreste fører det, ei har noen som helst formening om å ta det inn igjen. Enkleste måte er å kjøpe det online fra SOE her.

 

For orginal cd'er må du nok ty til steder som qxl.no, finn.no, ebay.co.uk/ebay.com eller amazon.com/amazon.co.uk

 

Men det står jo på siden at: This product is only available for purchase in North America.

:(

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Holdt på en liten stund for leenge siden.

Fantastisk fin SW følelse over spillet, men det er rett og slett elendig hehe.

Når det nye SW MMOet kommer så kommer det til å bli enda mer dødt der.

Lukter en nedleggelse av spillet.

Fått en oppgradering i motoren og grafikken så hadde jeg allerede vært på Tatooine og slevd.

Lenke til kommentar
Holdt på en liten stund for leenge siden.

Fantastisk fin SW følelse over spillet, men det er rett og slett elendig hehe.

Når det nye SW MMOet kommer så kommer det til å bli enda mer dødt der.

Lukter en nedleggelse av spillet.

Fått en oppgradering i motoren og grafikken så hadde jeg allerede vært på Tatooine og slevd.

Skjønner ikke helt hvorfor de ikke går tilbake til CU i det minste. Tenk så mye de kunne tjent på det. Ja jeg vet folk vil ha Pre-CU, men jeg synes nå CU var helt ypperlig. Jeg har aldri spilt Pre-CU selv, da jeg først begynte å spille 1 måned etter at CU kom.

 

Jeg håper virkelig ikke at de legger ned SWG.

 

Gleder meg til å spille igjen når jeg får den nye PCen :)

Lenke til kommentar

Har spillt SWG siden spillet var kliss nytt, noe som tilsier 5-6 år nå? Har vært alt mulig i SWG, men mest architect... og det var mer moro før. Nå er det nesten ingen kunder lenger, "alle" skal være ninja-jedi eller ninja badass-bountyhunter og det er jeg gått lei av... Så jeg har gitt det opp.. Konge bra spill, men de var mer opptatt av å endre alt mulig rart enn å faktisk lage noen nye planeter og ting som andre enn badass'ene kunne gjøre så jeg ga det opp.. har ikke spilt SWG på et halvt år og savner det nå og da, men jeg kommer ikke til å spille det mer, da jeg syntes de har gjort hel feil ting med å lage alle til jedi... Var bedre før da det ikke fantes noen jedier i det hele tatt, kun "vanlige" folk... :)

Lenke til kommentar

Joda. Mange jedier ute og går i SWG, men det er da mye annet rart også?

Selv er jeg jedi hovedsaklig fordi jeg var så nære ved å bli det i CU.

Hva slags Trader var du da? Hus og farming-saker er da fortsatt veldig etterspurt. Om du er Tailor, så kunne jeg virkelig trengt et nytt sett med modda klær til Jedien min. Om du er Armorsmith, så trenger absolutt ny armor til Bounty Hunteren min! Samt et nytt våpen om du driver med det. Broren min trenger også armor og våpen til Commandoen sin.

Lenke til kommentar
Kommer dere gamle SWG'ere til å spille Star Wars: Old Kingdom?

Star Wars: The Old Republic skal spilles når det kommer ja. Men jeg gir meg ikke med SWG før spillet er 100% skrinlagt.

Eneste grunnen til at jeg ikke spiller SWG nå, er fordi PCen min kræsjer hvert 15. min. eller oftere når jeg spiller spill. Og det gidder jeg bare ikke. Derfor venter jeg på ny PC fra Komplett i skrivende stund :D

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...