Deadringer Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 (endret) Ny greie. Nå er vist alt sånn det skal være med informasjonen på kortet og slikt, og det blir ikke "declined" lenger. Men play.com klarer fortsatt ikke å ta betaling fra meg(regner med at det er pga det med den duppeditten). Noen forslag om hva jeg kan gjøre? Hei! Jeg prøver desperat å handle et par produkter hos play.com med postbanken visa-kort. Greia er den at med postbanken-visa så skal det komme opp et vindu hvor jeg taster inn en kode som følger med duppeditten jeg fikk med nettbanken min, men dette vinduet kommer ikke opp. Takker for all hjelp Endret 5. juni 2007 av -Nyhus-
Goodall Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Hei! Jeg prøver desperat å handle et par produkter hos play.com med postbanken visa-kort. Greia er den at med postbanken-visa så skal det komme opp et vindu hvor jeg taster inn en kode som følger med duppeditten jeg fikk med nettbanken min, men dette vinduet kommer ikke opp. Takker for all hjelp 8783564[/snapback] Men på play.com så skal man jo registrere sitt kortnummer bare, sammen med all annen info. Når man har gjort det en gang er all info lagret. Og man trenger bare trykke på kjøp og bekreft når man bestiller senere Så jeg skjønner ikke helt hva som er gærlig, jeg mener du skal jo ikke bruke den kode saken ved kjøp av varer? Er ikke den bare for når du skal logge deg inn på egen konto? Men uansett sjekk om det er noen popup blocker som sperrer popup'n. Prøv med ctrl+alt, det skal hjelpe på de fleste popup blocker programmer Lykke til uansett i hvertfall
Deadringer Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Skrevet 4. juni 2007 (endret) Postbanken har innført at det vinduet hvor koden fra duppeditten skal skrives inn, kommer opp hver gang jeg skal handle varer. Regner med det er for å bedre sikkerheten, noe som forsåvidt er fint, selv om det er klumsete. edit: Jeg har aldri missforstått en registrering av visakortet før, men for sikkerthetsskyld. Kan noen forklare meg steg for steg hvor og hva som skal skrives inn i skjemaet? Endret 4. juni 2007 av -Nyhus-
mullemeck Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Denne funksjonen med sikkerhetskode gjelder jo kun de brukerstedene som har dette. Play har ikke denne funksjonen, og jeg har vel aldri sett et utenlandsk nettsted som støtter den heller.
Deadringer Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Skrevet 4. juni 2007 Denne funksjonen med sikkerhetskode gjelder jo kun de brukerstedene som har dette. Play har ikke denne funksjonen, og jeg har vel aldri sett et utenlandsk nettsted som støtter den heller. 8783892[/snapback] Om det stemmer, så aner jeg ikke hva som er problemet. Jeg har dekning uten problemer på kontoen også. Ta gjerne en titt på bildet jeg postet litt opp og se om du finner noe galt.
Ed Hunter Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 I feltet Valid from skriver du ingenting, hos meg kjem det opp som 1/2000 for ein eller anna grunn.. Du får altså pop-up der du skal taste inn sikkerhetskode? Merkelig.. Hadde ein periode der kortet mitt blei nekta av Play, viste seg at det var noe tull med leveringsadresse kontra adresse til kortinnhaver.
VikinGz Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 cv2 kan være to nr, du har det i signaturen og de på selve kortet under noe andre greier. Før måtte jeg bruke det som var trykket som kontrollnr på kortet men nå må jeg bruke det som står i signatur feltet
Deadringer Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Skrevet 4. juni 2007 (endret) I feltet Valid from skriver du ingenting, hos meg kjem det opp som 1/2000 for ein eller anna grunn.. Du får altså pop-up der du skal taste inn sikkerhetskode? Merkelig..Hadde ein periode der kortet mitt blei nekta av Play, viste seg at det var noe tull med leveringsadresse kontra adresse til kortinnhaver. 8784094[/snapback] Jeg får ikke opp noe popup eller kommer til et vindu for å skrive inn denne koden. edit: Gikk inn og sjekket på postbanken, der har jeg vist skrevet adressen min feil(en F for mye i gatenavnet). Prøver å skrive det samme som jeg har der hos play, så får vi se hva som skjer. Endret 4. juni 2007 av -Nyhus-
mullemeck Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 nå blir jo alt fra oss egentlig bare bingo! hva med å ta en tlf til play?
JKJK Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 jævlig irriterende at play har kuttet ut mail support.
Deadringer Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Skrevet 5. juni 2007 nå blir jo alt fra oss egentlig bare bingo! hva med å ta en tlf til play? 8787155[/snapback] Det må jo koste skjorta.
mullemeck Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 (endret) nei, med vanlig fasttlf fra feks Telenor betaler man 0,63 kr pr minutt til Storbritania. Har du ikke råd til det, har du ikke råd til å bestille noe heller Endret 5. juni 2007 av mullemeck
Vetlite Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Hva er du prøver å kjøpe der? Vel bare musikk og film de selger ut av landet.
josh909 Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Dette er en av de mest forvirrende trådene jeg har lest på en stund. Hva med å følge vanlig post-kotyme og skrive nye spørsmål nedover i tråden, istedet for å endre spørsmålet i første post slik at alle påfølgende svar mister all mening? Utover den lille kritikken så kan jeg si så mye at jeg har Postbanken VISA selv, og bestiller fra Play kanskje annenhver uke, uten problemer. Det stemmer forøvrig ikke at Play "har kuttet ut mail-support" - de har mail-support for ting som ikke er salgsrelaterte, som for eksempel ditt tekniske problem: http://play.com/HOME/HOME/6-/AboutUs.html?page=technical Lykke til.
Goodall Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Kan vel alltids høre hva postbanken mener om saken også da, kanskje litt enklere og starte på den norske siden. Ikke vet jeg
klilleng Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 I følge play.com, så sender de ikke "Gadgets and electronics" til Norge. Posters er listet under Gadgets. Så hvis det var postere det gjaldt, så sendes det tydeligvis ikke til Norge.
Deadringer Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Skrevet 6. juni 2007 Det er et pcspill jeg skal kjøpe, så det er vel ikke noe problem slik jeg har forstått det.
Deadringer Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 Da er alt fikset, sendte mail til play og de godtok kontoen min manuelt.
JKJK Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Det stemmer forøvrig ikke at Play "har kuttet ut mail-support" - de har mail-support for ting som ikke er salgsrelaterte, som for eksempel ditt tekniske problem: http://play.com/HOME/HOME/6-/AboutUs.html?page=technical Lykke til. 8788653[/snapback] Den der prøvde jeg flere ganger sist jeg slet med en bestilling uten at noe som helst skjedde. Den mailsupporten de hadde tidligere var jo kjempegod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå