the_masked_cow Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Finnes det egentlig en addon som fisker for deg?
Dʋgɢtung Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 (endret) Ikke som er lovlig, nei. Hvis den hadde gjort det måtte den jo vært automatisert, altså en bot. Og boter er ikke lov i World of Warcraft :-) Endret 4. juni 2007 av Complexion
John Keats Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Fiske er koselig da. Kjøp deg noe fint RP-gear som du kan fiske i, gjerne en kul hatt. Så setter du på noe koselig musikk og finnet er lugubert sted der du kan fiske alene : )
the_masked_cow Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Skrevet 4. juni 2007 takk for svar jeg kan jo bare sette lillebroren min til å fiske :!: funker nesten som en bot xD
chokke Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 mmmm bot . Så kjedelig å fiske, men gir avkastning. Rekruter en bot/bror whatever.
John Keats Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 "Min bror Botten", som parodi på "Min bror Bjørnen" :!:
Dondrio Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Er du god med elektronik kan du jo lage en masking som trykke på "knapp1" for å kaste fiske stangen, så etter ca 15 sek tryker den på høyere museknapp for og loote. 5 sek etter dette reseter den seg og starter på nytt! Se teging
Nerf Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Er du god med elektronik kan du jo lage en masking som trykke på "knapp1" for å kaste fiske stangen, så etter ca 15 sek tryker den på høyere museknapp for og loote.5 sek etter dette reseter den seg og starter på nytt! Se teging 8783418[/snapback] Det var en i overkant genial tegning. :!: Synes du skal gå for denne.
chokke Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Er du god med elektronik kan du jo lage en masking som trykke på "knapp1" for å kaste fiske stangen, så etter ca 15 sek tryker den på høyere museknapp for og loote.5 sek etter dette reseter den seg og starter på nytt! Se teging 8783418[/snapback] hahaha, støtter den :!: Eller du kan bare ta en bot som trykker på den bestemte fagen på skjermen når den får en bevegelse over x piksler. og som gjør en bestemt serie knapper når den looter. For eksempel at du starter den, har fisking på "1". Den kaster ut, scanner skjermen for farger og fester seg. Når fisken biter vil den gjøre et utslag og den vil da shift+høyreklikke og repetere .
Mafo Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Haha, helt fantastisk tegning! Jeg brukte selv lillebror-trikset flittig i min korte wow-karriere. (Ri på MOUNT=greit å fiske noen timer).
bjorns_1 Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Har selv dama til å plukke blomster og fiske Eneste hun kan med spillet
MrRexor Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Har selv dama til å plukke blomster og fiske Eneste hun kan med spillet 8784702[/snapback] God damn, du er heldig..
gullf1sk Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Er du god med elektronik kan du jo lage en masking som trykke på "knapp1" for å kaste fiske stangen, så etter ca 15 sek tryker den på høyere museknapp for og loote.5 sek etter dette reseter den seg og starter på nytt! Se teging 8783418[/snapback] Veldig flott illustrasjon!
gaute14 Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Det finnes vel en addon som kaster ut på nytt? Fishingbuddy eller noe lignenede..
Walts Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Har selv dama til å plukke blomster og fiske Eneste hun kan med spillet 8784702[/snapback] uhm wtb, men vil heller være afk med dama så kanskje bedre med brodern eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå