Gå til innhold

Nytt design! :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, da har jeg jobbet med ett design i noen dager og har hatt problemer med farge valget så gikk for en fresh "look" og håper jeg har klart det :) Vil gjerne ha litt kritikk som kan hjelpe meg og forbedre designet!? :)

Om det er noe dere lurer på så er det bare og spørre, stikker snart på fotball trening men er her en liten stund før jeg drar! :)

Nye designet: http://sindre.hotserv.dk/

Mvh Sindre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikkje dette omtrent det same designet som dei fire første gangane med litt andre farger og ein ny header?

Er einig med MrNeeon, prøv og gjer headeren litt mindre.

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet (endret)

Lag noe annet design har sendt minst 3 med samme stil . Eneste som er gjort her er noen andre farger.

Endret av Einar
Skrevet

Takker for svarene folkens :) Jo det er vel kansje samme strl i bredden på designet, men ellers så er allt det andre nytt :) Jeg bruker alltid 860 i bredde på alle webdesign ;)

Poenget med den er at den skal hvere enkel men nydelig :) Skjønner at det er mye jeg må jobbe med men det kommer :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...