Gå til innhold

Pacific Blue aksjonen!


Anbefalte innlegg

Hyggelig å se at jeg ikke er den eneste som vil ha PB tilbake på skjermen, vokste rett og slett opp med å se PB på TV2 rundt midtnatt hver eneste sommer, det finnes ikke en serie som gir meg mer "sommerfølelse" enn PB.

 

Forresten, begynner å bli noen år siden jeg så sist på serien, hva het han som hadde svart hår, for å så komme tilbake blond og.. ja.. skal holde det hemmelig for de som ikke har sett episoden enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hyggelig å se at jeg ikke er den eneste som vil ha PB tilbake på skjermen, vokste rett og slett opp med å se PB på TV2 rundt midtnatt hver eneste sommer, det finnes ikke en serie som gir meg mer "sommerfølelse" enn PB.

 

Forresten, begynner å bli noen år siden jeg så sist på serien, hva het han som hadde svart hår, for å så komme tilbake blond og.. ja.. skal holde det hemmelig for de som ikke har sett episoden enda.

8996923[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Victor Del Toro, så vidt jeg kan huske. Han var forøvrig min favorittkarakter, var trist at han ble så nedbrutt etter drapet på dama.

 

EDIT: Det ligger flere spoilers enn bare navnet på karakteren i skjulboksen. Be warned.

Endret av Zephyros
Lenke til kommentar
Hyggelig å se at jeg ikke er den eneste som vil ha PB tilbake på skjermen, vokste rett og slett opp med å se PB på TV2 rundt midtnatt hver eneste sommer, det finnes ikke en serie som gir meg mer "sommerfølelse" enn PB.

 

Forresten, begynner å bli noen år siden jeg så sist på serien, hva het han som hadde svart hår, for å så komme tilbake blond og.. ja.. skal holde det hemmelig for de som ikke har sett episoden enda.

8996923[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Victor Del Toro, så vidt jeg kan huske. Han var forøvrig min favorittkarakter, var trist at han ble så nedbrutt etter drapet på dama.

 

EDIT: Det ligger flere spoilers enn bare navnet på karakteren i skjulboksen. Be warned.

8999174[/snapback]

 

Takk for svaret, han var min favoritt, helt til de "nye" kom inn. Da var det Bobby som var tingen ;)

Lenke til kommentar
TV 2 har vist alle episodene som er produsert av «Pacific Blue». Ytterligere episoder vil ikke bli produsert i USA. Vi har ikke rettigheter å vise serien i reprise. Episodene kan sees på TV 2 Sumo.

8898141[/snapback]

 

Da burde de skaffe seg det.

Endret av Frichassé
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Søren :( Har ikkje Tv2 Zebra, Tv2 er så irriterende. Jaja da blir det ikkje noko Pacific Blue på meg denne sommaren heller, må vist dra til ein kompis for å se på serien i tilfelle. Dei kunne i tilfelle sende det på tv2 også etter midnatt.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...