Gå til innhold

Rank til dedicated server?


Anbefalte innlegg

Jeg har min Counter Strike Source server kjørende noen uker nå, men skulle gjærne hatt rank på den.

Jeg husker at sist jeg hadde det på en server kjørte jeg mani adminplugin

 

da var det bare å kopiere inn masse ting og alt funka dønn med en gang.

Nå har det seg sånn at det ikke vill seg.

Jeg har fulgt vær eneste lille ting i guiden på siden deres og lest igjenom alle filene og gjort akurat som det står. Men jeg får verken admin greiene eller rank, stats osv til å fungere :(

 

Nå har jeg gitt opp, nå er jeg lei av å lese og har sittet å pjukla med det i over en uke...

Fins det andre måter å få rank på?

Eller kan noen fortelle meg hvorfor jeg ikke får mani admin pluginen til å fungere på en steam konto jeg kunn bruker til server? (dedicated)

 

noen tips?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Søk...

 

 

Hvordan innstallere Mani Admin Plugin i en CSS-server?

 

Innhold i følgende innlegg:

1. Forklaringer, dilldall og diverse Leif - før det store spørsmålet.

2. Det store spørsmålet - i slutten av innlegget

------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Etter litt browsing i nettsiden som BigJackW foreslo:

QUOTE(www.mani-admin-plugin.com/LINKENTILBigJackW)

Mani Admin Plug-in for Counter Strike Source & HL2 Deathmatch

Installation (Linux & Windows)

Creating the required directories

 

It is assumed that the base directory of your css/hl2dm installation contains the following directories:

 

// Gå her om du virkelig vil vite det.

 

Assuming you are using ftp. A good free ftp client can be found at http://filezilla.sourceforge.net/

 

NOTE : If you are installing for HL2 Deathmatch, your installation directory is hl2mp not cstrike

 

// Kommentar: Videre står det hvor ulike filer o.l ska plasseres. Dette har jeg gjort, så tar det ikke med i quoten.

 

 

Quote er fra "Installation (Linux & Windows)" i linken. Se mappestruktur til venstre.

Har lagd mappene (directorys) som jeg skal, som nevnt i quoten.

 

Åpnet "Downloads and Version History" i mappestrukturen for å prøve å laste ned Mani Admin Plugin. Men kom til Error 404 Not Found med alle lenkene jeg prøvde. Dermed lastet jeg ned "mani admin plugin" fra en eller annen CSS-side (nesten lik csbanana.com) Kopierte "cstrike"-mappen som jeg lasta ned, som inneholdt alle filene og mappene jeg etter den quota linken trengte.

 

Nå har jeg kopiert/limt inn mappene og filene som jeg skulle (ca 2,5MB totalt) til der jeg skulle. Når jeg går inn i console rett etter å ha startet CS:S står det at "Mani Admin Plugin v1.1 etelleranna" er lastet inn. Jeg klikker "create new server" og får starta en server. Jeg sier "nextmap" med Y-knappen men i console står det at det er en ugyldig kommando.

 

Altså står det at Mani Admin Plugin v1.1 er loadet, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få den til å virke.

 

Jeg lagde faktisk en 100% online-server med "create new server" i hovedmenyen i CSS så sent som for 4 timer siden. (Det begynte å lagge kraftig da det var så mye som 15 folk der på en gang - ikke Boter, nei. Ekte datanerder var det.)

 

Prøver såvidt med Dedicated server akkurat nå. Har ikke prøvd (å få noen til) å joine enda, men når jeg skriver "say nextmap" i console i dedicated server-vinduet, skjer det ingen ting. det står bare:

"Console: Nextmap"

 

Så det store spørsmålet blir: Hva skal jeg gjøre nå? Prøve å reinstallere alt, eller har noe av dette sin logiske forklaring/brist som jeg har oversett?

Hjælp!

 

 

 

Link

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...