Gå til innhold

Fable avsluttes etter introvideoer


Anbefalte innlegg

Har innstallert Fable (et par ganger nå) på laptopen. Det som skjer er at jeg ser introvideoene, etter at den siste slutter (ved en port hvis jeg husker riktig) så står det at spillet har fått et problem og må lukkes.

Har ikke funnet noe forklaring på hvorfor dette skjer. Folk jeg kjenner som har akkurat samme pc som meg kjører spillet helt fint.

Håper at noen har ideer om hva grunnen til dette kan være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ganske lenge siden jeg prøvde å få det til å virke sist, husker ikke om jeg gjorde det da. Finner ingen patcher akkurat nå (litt merkelig, får lete litt mer..)

 

Er vanligvis ikke veldig vanskelig å finne patcher til et spill, er det utgitt noen offisielle patcher til fable i det hele tatt er de gjemt litt for godt..

 

edit: jeg har nå kommet til at det sannsynligvis ikke er noen patcher til fable.

det vil si at jeg er like langt.

Endret av Shangala
Lenke til kommentar

har oppdatert skjermkort driveren en gang siden jeg fikk pcen, finner ingen nyere enn den jeg har nå.. (quadro nvs 110m driver v. 84.69 )

Det som jeg kanskje kunne testet er vel hvis jeg gikk tilbake til den versjonen laptopen orginalt kom med. Går det ann å gå tilbake til en eldre versjon i det hele tatt?

Endret av Shangala
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...