Gå til innhold

Flexi-data.no, en "drittbutikk" !


Anbefalte innlegg

.

Ja jeg var og bestilte ett Hercules Radeon 8500 LE fra flexi-data i går da de hadde fått inn noen kort.

 

Ja jeg var så glad att jeg fikk tak i kortet da de er fri på mange webbutikker og jeg hadde tenkt og kjøpe kortet til jul men hadde ikke råd da :(

 

Ja det sto att de hadde tilgang på kortet :) Var så og logget inn på min konto der i dag og der så jeg att de hadde kanselert min ordre på kortet :(

og dette uten og gi meg beskjed :(

dette er dårlig av flexidata :(

[og jeg som hadde gledet meg sånn]

 

Den butikken vil jeg ALDRI bruke mere . ja jeg ble VELDIG skuffet og syntes flexi-data.no burde få orden på systemet/webben sin slik att folk ikke blir lurt som jeg ble :(

 

Noen andre med lign erfaringer ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja jeg var og bestilte ett Hercules radeon 8500 LE fra flexi-data i går da de hadde fått inn noen kort.

 

Ja jeg var så glad att jeg fikk tak i kortet da de er fri på mange webbutikker og jeg hadde tenkt og kjøpe kortet til jul men hadde ikke råd da.

 

Ja det sto att de hadde tilgang på kortet :) Var så og logget inn på min konto der i dag og der så jeg att de hadde kanselert min ordre på kortet :(

og dette uten og gi meg beskjed :(

dette er dårlig av flexidata :(

[og jeg som hadde gledet meg sånn]

 

Den butikken vil jeg ALDRI bruke mere . ja jeg ble VELDIG skuffet og syntes flexi-data.no burde få orden på systemet/webben sin slik att folk ikke blir lurt som jeg ble :(

 

Noen andre med lign erfaringer ?

 

Jeg ville faktisk vurdert STERKT å ta kontakt med Flexi-Data og spurt hva som har skjedd i stedenfor å utbasunere sånn på nettet.. KAN hende de har en grunn? Greit nok at de ikke tok kontakt med deg, men det er bedre å høre med de, enn folk her...

Lenke til kommentar

Jeg har bestillt fra Flexi fast i 2 år nå, de er genial for min del, gjør aldri feil og de er alltid kjappe på å svare mail og kjappe på å gi meg ordren min, sjelden at det går over 3 dager fra jeg bestiller til jeg har en ordre som er i god stand i hendene mine.

 

Så jeg kjenner meg ikke igjen i dette inlegget.

Lenke til kommentar

:

PS: fikk mail fra Flexi-data nå.

 

Utdrag fra mail:

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

[Viser til bestilling av hercules skjermkort. Kortet er desverre utgått fra sortiment, og ordren måtte derfor kanselleres.

Beklager dette]

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Jaja de sendte jo mail til slutt da...

 

Men sendte de mailen etter att de så denne posten ?

det er spørsmålet ?[/color]

Lenke til kommentar
:

PS: fikk mail fra Flexi-data nå.

 

Utdrag fra mail:

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

[Viser til bestilling av hercules skjermkort. Kortet er desverre utgått fra sortiment, og ordren måtte derfor kanselleres.

Beklager dette]

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Jaja de sendte jo mail til slutt da...

 

Men sendte de mailen etter att de så denne posten ?

det er spørsmålet ?[/color]

 

<ironi>

Helt sikkert, og dessuten er det nok bare du som er kunde der også.. litt dårlig at de ikke passer på den eneste kunden sin....

</ironi>

Lenke til kommentar

 

<ironi>

Helt sikkert, og dessuten er det nok bare du som er kunde der også.. litt dårlig at de ikke passer på den eneste kunden sin....  

</ironi>

 

 

Ja de skulle passet på meg :D , jeg er nok veldig viktig jeg ;)

Egentlig så viktig att de skulle vel egentlig ha gitt meg alt datautstyret gratis :wink: eller enda bedre, betalt meg for og gi meg utstyr,

Ja tenk og kjøpe grafikkort til 1000 spenn for dermed og få kortet og penga :lol: Det hadde vært tingen :wink:

Lenke til kommentar

Den butikken vil jeg ALDRI bruke mere . ja jeg ble VELDIG skuffet og syntes flexi-data.no burde få orden på systemet/webben sin slik att folk ikke blir lurt som jeg ble :(

 

Noen andre med lign erfaringer ?

 

Mja ... det å kalle Flexi for "drittbutikk" pga en så liten fillesak er vel "noe" sterkt? Hva med at du nå kan få et bedre kort til tilnærmet samme prisen? Eller ville du heller hatt et utdatert skjermkort? Radeon9000 har jo kommet til rundt tusenlappen...

 

Eller hva med å bare ta en liten saklig mail før du bare slenger sånt jeg vil kalle søppel på forumet? Gi ihvertfall butikken en sjangs til å gjøre opp for seg og forklare hvorfor ting blei som de blei ...

Lenke til kommentar

Den butikken vil jeg ALDRI bruke mere . ja jeg ble VELDIG skuffet og syntes flexi-data.no burde få orden på systemet/webben sin slik att folk ikke blir lurt som jeg ble :(

 

Noen andre med lign erfaringer ?

 

Mja ... det å kalle Flexi for "drittbutikk" pga en så liten fillesak er vel "noe" sterkt? Hva med at du nå kan få et bedre kort til tilnærmet samme prisen? Eller ville du heller hatt et utdatert skjermkort? Radeon9000 har jo kommet til rundt tusenlappen...

 

Eller hva med å bare ta en liten saklig mail før du bare slenger sånt jeg vil kalle søppel på forumet? Gi ihvertfall butikken en sjangs til å gjøre opp for seg og forklare hvorfor ting blei som de blei ...

 

Radeon 9000 er dårligere enn Radeon 8500/LE :(

Ja det er de kalde fakta på alle tester gjort av Radeon 9000 og sammenlignet med Radeon 8500...

 

Det var da veldig hvor mye forsvar det var for flexi-data av enkelte her,

ja på grensen til det mistenkelige :roll:

 

Jeg har da lov og beklage meg her på dette forumet , dette handler jo om webbshoperfaringer og jeg har hatt en dårlig erfaring med flexi-data og da er det naturlig og skrive ett innlegg om dette.

 

Desuten er jeg sikker på att hadde du bestilt deg ett grafikkort som du lenge hadde planlagt og kjøpe , og butikken sa de hadde kortet ,

men så fikk du plutselig ordren kanselert , ja da hadde du også blitt litt sur og beklaget dine frustrasjoner i en post ala dette.

 

Desuten er det nå slik att flexi-data har ett DÅRLIG system hvor de ikke viser anntall enheter igjen på lager [det står kun tilgang]

 

Det er også fakta att de ikke er flinke med og oppdatere dette dårlige systemet slik att sånne som meg blir lurt til og tro att de har varen igjen på lager når de ikke har det.

 

Så og kalle dette filleting , nja kanskje, men for meg går det på troverdighet og kvalitet på den butikken jeg skal/vil bruke for mine innkjøp og jeg foretrekker en webbutikk som har både en god/oppdatert webb og god service slik att jeg som kunde kan få maksimalt ut av mitt kundeforhold...

 

Desuten er slike poster som dette med på og "stramme opp" butikker som ikke har så god service , slik att de kan skjerpe seg og gjøre en bedre jobb... :wink:

Lenke til kommentar

Den butikken vil jeg ALDRI bruke mere . ja jeg ble VELDIG skuffet og syntes flexi-data.no burde få orden på systemet/webben sin slik att folk ikke blir lurt som jeg ble :(

 

Noen andre med lign erfaringer ?

 

Mja ... det å kalle Flexi for "drittbutikk" pga en så liten fillesak er vel "noe" sterkt? Hva med at du nå kan få et bedre kort til tilnærmet samme prisen? Eller ville du heller hatt et utdatert skjermkort? Radeon9000 har jo kommet til rundt tusenlappen...

 

Eller hva med å bare ta en liten saklig mail før du bare slenger sånt jeg vil kalle søppel på forumet? Gi ihvertfall butikken en sjangs til å gjøre opp for seg og forklare hvorfor ting blei som de blei ...

 

Radeon9000 er dårligere enn Radeon 8500/LE :(

Ja det er de kalde fakta på alle tester gjort av Radeon9000 og sammenlignet med Radeon 8500...

 

Det var da veldig hvor mye forsvar det var for flexi-data av enkelte her,

ja på grensen til det mistenkelige :roll:

Jeg har da lov og beklage meg her på dette forumet , dette handler jo om webbshoperfaringer og jeg har hatt en dårlig erfaring med flexi-data og da er det naturlig og skrive ett innlegg om dette.

 

Desuten er jeg sikker på att hadde du bestilt deg ett grafikkort som du lenge hadde planlagt og kjøpe , og butikken sa de hadde kortet ,

men så fikk du plutselig ordren kanselert , ja da hadde du også blitt litt sur og beklaget dine fustrasjoner i en post ala dette.

 

Desuten er det nå slik att flexi-data har ett DÅRLIG system hvor de ikke viser anntall enheter igjen på lager [det står kun tilgang]

 

Det er også fakta att de ikke er flinke med og oppdatere dette dårlige systemet slik att sånne som meg blir lurt til og tro att de har varen igjen på lager når de ikke har det.

 

Så og kalle dette filleting , nja kanskje, men får meg går det på troverdighet og kvalitet på den butikken jeg skal/vil bruke for mine innkjøp og jeg foretrekker en webbutikk som har både en god/oppdatert webb og god service slik att jeg som kunde kan få maksimalt ut av mitt kundeforhold...

 

Desuten er slike poster som dette med på og "stramme opp" butikker som ikke har så god service , slik att de kan skjerpe seg og gjøre en bedre jobb... :wink:

 

Vil nå ikke kalle det mistenkelig mye forsvar.. vil kalle det urettferdig "drittslenging". INGEN(!) her på forumet kan hjelpe deg med dette problemet, KUN Flexi-Data! Dessuten, hvis dette er en webshop-erfaring, så passer den vel best inn der? Og ikke på forumet på sånn måte? Nå har du sikkert lagt inn erfaring der også, så da er jo det fint (for de som ønsker å se på erfaringer fra andre).

Lenke til kommentar

Må si meg enig. Dette er en liten bagatell å du dømmer dem litt vel "hardt".

 

Det at du nærmest antyder at Flexi selv er her inne og utgir seg for andre i eget forsvar er direkte tåpelig og grunnløst.

 

Flexi-Data er en liten webshop og de to eierne er så vidt meg bekjent de eneste ansatte der også. Tviler på at de har tid til å saumfare forumet til enhver tid. Lagersystemet deres er det vel Norkom (som eier Komplett) som står for siden de er leverandøren til Flexi. Sådan har de nesten identisk lagersystem som Komplett.no.

 

Handlet selv for rundt 30.000 hos Flexi ifjor og er storfornøyd med dem. Spesielt siden jeg kan hente varene hos dem og dermed spare fraktkostnader. De sendte deg til og med mail, selv om det var litt seinere enn du ønsket. Du burde uansett ha kontaktet dem før du løper ut og dømmer dem nord og ned.

 

Klart du har grunn til å være skuffet, men denne saken er ikke grunn til å kalle dem "drittbutikk" (selv om det var med anførselstegn).

 

Håper du får tak i kortet ditt til slutt.

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...