Gå til innhold

Nye Z-5500 fungere ikke


Anbefalte innlegg

Fikk idag mitt Z-5500 og satte det opp slikk det skulle settes opp.

 

Men etter 15-20 min så begynte det å "hakke". lyden til headsettet fungerer men ikke til høytalerne. Har prøvd å skru av anlegget og plugget ut strøm og satt inn igjenn men det funker i bare 5 sek.. og kommer en og annen lyd nå å da..

 

Kan jeg ha koblet noe galt? har ikke skiftet noen av kablene, bruker bare det som var med i pakken..

 

Gledet meg veldig til dette anlegget og så fryktelig surt at det skal slutte å fungere etter 15 min me bruk.. så ville vært veldig fint om noen kunne hjelpe meg..

 

EspN

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal prøve å skifte sikring idag.. men kan det være noe annet? noen flere som har hatt samme problem?

 

 

 

 

 

 

 

 

          EspN

8763057[/snapback]

 

 

hvis sikringa har gått så skal du ikke få noe lyd.

kan jo tyde på at det er dårlig kontakt et stelle.

sjekk alle kabler at de sittrer godt.

Endret av froZZo
Lenke til kommentar

Fikk sjekket sikringen og den var i orden men på tur hjem kan den ha blitt skadet eller noe fordi at nå får jeg ikke lys i kontroll enheten engang.. så ska skifte sikring iløpet av de nærmeste dagene for å få sjekket alt.. så hvis det ikke fungerer må jeg sikkert bare sende det tilbake og håpe på et nytt eller reperasjon..

 

 

Edit: hva er det værste som kan skje hvis jeg bruker 2.5 ampers sikring istede for 2 som er originalt? og har det noe å si om det er porselens sikring(det var porselens sikring som sto i suben fra før) eller glass sikring?

 

Edit: skiftet sikring og det samme skjedde.. 10-15 min etter at jeg skruvde det på begynte det samme igjenn. har nå sendt mail til netshop og venter på svar.

 

EspN

Endret av EspN_1985
Lenke til kommentar

hei. det er ikke det som er problemet her.. tror de er konsolen min som ikke fungere optimalt.. sikringen i z-5500 tåler veldig lite så det eneste du må gjøre er å værre statisk "utladet" hver gang du skal flytte på suben.. tror sikringen er veldig dårlig beskyttet..

 

 

 

 

EspN

Lenke til kommentar
hei. det er ikke det som er problemet her.. tror de er konsolen min som ikke fungere optimalt.. sikringen i z-5500 tåler veldig lite så det eneste du må gjøre er å værre statisk "utladet" hver gang du skal flytte på suben.. tror sikringen er veldig dårlig beskyttet..

 

 

 

 

  EspN

8796520[/snapback]

 

jeg har ikke det problemet.

sikringa skal ikke gå når du fløtter subben.

hvordan skal du greie å ødelege sikringa med statisk strøm :hmm:

Lenke til kommentar

det er problemer med konsollen også.

nå er det sånn at først fungerer lyd en stund, så begunner den å hakke, og så må jeg bare slå av anlegget. og ganske ofte går sikringen..

 

og den midtre høytaleren er det ikke lyd i, emn det er sikkert pga at jeg har valgt dobbelstereo, og da komemr det bare på de 2 bakre og de to foran..

akkurat det må jeg lese igjen men ellers har jeg lest alt gjennom 20 ganger..

Lenke til kommentar

nei jeg vet ikke hvorfor.. men det er veldig mange som sliter med at sikringen går veldig fort..

 

du må nok bare reklamere da jah..

 

 

Edit:

Fikk mail fra netshop nå og de sa at jeg bare måtte sende det inn så fikk jeg et nytt et i posten:)

 

 

EspN

Endret av EspN_1985
Lenke til kommentar
reklamer på produktet da.

8798089[/snapback]

jeg har egentlig ikke lyst til det, derfor går jeg og håper på det er noe jeg kan gjøre noe med..

ser for meg masse jobb med emailer og tlfer, og at den nye z-5500 sikekrt vil ha akkurat samme feilen og det tar så lang tid å sette det opp og ta ned i samme rekkefølge som det kom osv..

men får vel reklamere da.

Lenke til kommentar
reklamer på produktet da.

8798089[/snapback]

jeg har egentlig ikke lyst til det, derfor går jeg og håper på det er noe jeg kan gjøre noe med..

ser for meg masse jobb med emailer og tlfer, og at den nye z-5500 sikekrt vil ha akkurat samme feilen og det tar så lang tid å sette det opp og ta ned i samme rekkefølge som det kom osv..

men får vel reklamere da.

8799454[/snapback]

 

 

jeg ikke hatt noe problem med mitt anlegg.

så tror du har bare har vert uheldig,

Lenke til kommentar
jeg ikke hatt noe problem med mitt anlegg.

så tror du har bare har vert uheldig,

8800528[/snapback]

 

det var seriøst godt å høre. :)

har hatt opplevelsen av at det har vært noe galt med alle det nye z-5500..

jeg tenker sånn at, når modellen er gammel og skal selge, så endrer de litt i produktet/produskjonen for å selge det billigere til importører/butikker..

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...