ka1ser Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 En realm - realmen - realmer - realmene Et realm - realmet - realm - realmene Jeg synes intetkjønn høres bedre ut, men det er egentlig en smakssak siden det er et engelsk ord, og jeg tipper det har noe å si hvor i landet du bor, og hvilken sosiolekt du snakker.
Duffo Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 jeg likte vidoen med warrioren men er det virkelig sant at de slår like mye som en rouge
John Keats Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 jeg likte vidoen med warrioren men er det virkelig sant at de slår like mye som en rouge 8772940[/snapback] Som regel for mer om de går all in mot en mob, men mangel på threat-reduction ødelegger for å kunne pumpe ut maksimalt med DPS
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Egentlig litt Flaut at Emil ikke klarer å endre temaet på et av de emnene han allerede har laget.. Jeg overnatta hos han, og under den tiden lagde han 3 emner, her er det fjerde..! Emil, pass på spammen din.. Du har hatt noen!
J@cob Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Egentlig litt Flaut at Emil ikke klarer å endre temaet på et av de emnene han allerede har laget.. Jeg overnatta hos han, og under den tiden lagde han 3 emner, her er det fjerde..! Emil, pass på spammen din.. Du har hatt noen! 8773447[/snapback] Gammel er han?
Emil-hr Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Skrevet 8. juni 2007 (endret) hvorfor så lett xD Endret 8. juni 2007 av Emil-hr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå