Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett til folk uten fast-telefon?


Anbefalte innlegg

Hei, bare lurer på en ting... Hvilken leverandør leverer linje til studenter, uten at den som eier fast-telefonen ikke blir juridisk ansvarlig. Dette opplegget har telenor, men jeg vet ikke hvordan andre leverandører gjør dette :roll: Jeg vil ha internett på hybel'n, og jeg vil ha det nå! Hybelverten min "klikka" da hu fikk høre at hun var juridisk ansvarlig, og at hun ville få regninger i posten også måtte jeg betale hu. Tungvint spør du meg. Kommer det tilbud for slike som meg, eller er det kommet?

 

Hilsen fortvilet hybelkanin :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, bare lurer på en ting... Hvilken leverandør leverer linje til studenter, uten at den som eier fast-telefonen ikke blir juridisk ansvarlig. Dette opplegget har telenor, men jeg vet ikke hvordan andre leverandører gjør dette :roll: Jeg vil ha internett på hybel'n, og jeg vil ha det nå! Hybelverten min "klikka" da hu fikk høre at hun var juridisk ansvarlig, og at hun ville få regninger i posten også måtte jeg betale hu. Tungvint spør du meg. Kommer det tilbud for slike som meg, eller er det kommet?

 

Hilsen fortvilet hybelkanin :(

 

Tror du hos bluecom kan bestille i ditt eget navn uten at linje-eieren har noe ansvar for ADSL-linja. ring 81533222 og sjekk.

Lenke til kommentar

Hm.. hva er dette for noe?

 

Jeg leier leilighet (ikke hybel) og jeg har ikke nevt for husverten at jeg har bredbånd. Har hatt installasjon og allting. Nå skal jeg flytte og jeg bare sier fra meg abbonnementet. Han vil jo i prinsippet ikke merke at jeg har hatt det..

 

Kanskje min situasjon er annerledes siden det ikke er hybel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...