Gå til innhold

Spamversting arrestert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dog må jeg påpeke at jeg personlig ikke er plaget av spam. Kanskje de som hovedsakelig sliter med dette har liten eller ingen kunnskap om internett?

8755133[/snapback]

 

Jeg sliter med spam. Får daglig store mengder. E-poster er ikke det verste. Det verste er alle disse som fyller opp databasen min med fiktive brukere osv. Når en slik bot setter igang, så har det hendt at jeg har fått ca 1000 spams om dagen, og da begynner vi å snakke mye tapt tid.

 

Akkurat nå har det vært stille en god stund, kanskje dette skyldes at "kongen" har blitt tatt.

 

At spam skyldes dårlige kunnskaper om Internett vil jeg ikke påstå, i enkelte tilfeller så; ja. Spamfilteret på e-postprogrammet fanger opp så og si alle spammeldinger der - her ligger jeg på ca 50 mail om dagen.

 

Enkelte ganger har jeg følt at spams har vært så plagsomt at jeg har vurdert å slutte med nettsiden min. Rett og slett fordi spammen ødelegger så mye tid, samtidig som jeg bruker så mye tid på den.

 

65 år høres lenge ut, men i realiteten tror jeg han har frarøvet folk for mere enn 65 år. Og det legges ikke noe skjul på at han drev med kriminell virksomhet på flere områder. Noen ganger må man statuere et eksempel, og da må noen lide. La oss håpe at virkningene fra denne dommen kan påvirke andre til å slutte med spams!

Lenke til kommentar
Jeg synes 65 års fengsel for en spammer som dette er akkurat passe. Regner med at det er snakk om et maximum security fengsel uten tilgang til PC og uten mulighet for å slippe ut før tiden.

8758740[/snapback]

 

nei, jeg vil tro han får full internettilgang

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...