Deadringer Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Jeg lånte Call of Cthulhu av en kamerat for en god stund siden, og nå vil jeg kjøpe spillet selv. Men jeg finner det ikke. Noen som vet om et eller annet sted hvor de har spillet?
Bytex Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 (endret) Play.com har det hvertfall til £9.99. Litt over hundrelappen, det. Dark Corners of the Earth du skal ha..det andre er bare no piss. http://www.play.com/Search.aspx?searchtype...h&go.x=0&go.y=0 Endret 1. juni 2007 av Bitex
Deadringer Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Skrevet 1. juni 2007 (endret) Dark Corners of the Earth ja. Ufattelig bra spill. Fikk lyst til å spille det igjen, nå som jeg har startet å lese Cthulhu-mytosen om igjen. Da er det bestilt. Endret 1. juni 2007 av -Nyhus-
Deadringer Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Skrevet 4. juni 2007 (endret) Fikk ikke kjøpt spillet på play.com dessverre, jeg får ikke opp vinduet hvor jeg skal skrive inn koden med duppeditten fra postbanken. Noen som har forslag til hvor jeg kan kjøpe? Hjelper ikke å foreslå google for meg, jeg er elendig i googling. edit: Fant det på Gamezone. Noen som har handlet der før? Endret 4. juni 2007 av -Nyhus-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå