Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken Bil kjører du? (Eller Mora di!)


bjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke akkurat prøvd den med henger bak, men at det bråker er sikkert og visst. Jeg kjører med hørselvern (ikke klokker men propper). Bilen er treg i starten inntill turboen begynnner å jobbe. Ca toppfart er 140km, men det er ikke det som teller.

 

Hydraulikk systemet med vinsjene bak er i stand til å dra opp store vogntog som har tatt seg en tur utenom allfarvei. De fleste vogntogsjåfører stusser litt når bilen ankommer skadestedet. De slutter å stusse når vogntoget er på veien igjen.

 

M.A.O. skinnet bedrar.

Lenke til kommentar

Tviler på det... De 40hkene man kan hente på det er lovlig å legge til den opprinelige registreringen uten noe ekstra heft. Jeg tror forøvrig ikke at det bare er tennings computern som blir byttet ut, hvertfall hvis du SirHartge tenker på chipcenter i Sverige. De bytter luftfilter og setter inn ny EMS (chippen), og får 10k til får du nytt eksos annlegg av merket Ferita, fjerner vel den ene lyddemperen i forhold til orgianlt eller noe slikt :D.

 

Det er jo sinnsykt billige hester egentlig.

Lenke til kommentar
Tviler på det... De 40hkene man kan hente på det er lovlig å legge til den opprinelige registreringen uten noe ekstra heft.

 

DEt er ikke snakk om bare 40hk. På en s3 så drar du lett 80 ekstra med en chip. Luftfilter og effekt anlegg er lovlig så lenge den kommer igjenom co2 målingene. Det er jo min bil bevisst :)

Lenke til kommentar
Er det 4wd eller forhjulstrekk i s3'n?

Hadder vel blitt litt for mye hester på forhjulsdrift?

 

Det er firehjulstrekk med Haldex-clutch, dvs at det i prinsippet er framhjulsdrift til framhjulene begynner å spinne. Tilsvarende på Golf. For å få permanent firehjulsdrift (Torsen-diff.) må man opp i A4 eller Passat.

 

Tviler på det... De 40hkene man kan hente på det er lovlig å legge til den opprinelige registreringen uten noe ekstra heft.

 

Er det lov å trimme 40 hk over original-effekt, eller misforstår jeg? Jeg trodde at man egentlig er pålagt å betale hk-avgift når man trimmer bilen (selv om mange nok lar være).

 

 

Tror ikke du drar 80hk lett med kun chip på en S3. 1,8 T motoren er allerede så trimmet at det nok må mer til for å få noe som holder litt. Eks. Dahlbäck selger chip for 9994,- SEK som gir 263 hk & 370 nM, vil du ha mer er neste steg eksosanlegg og så bygger det på seg. For snaue 483 000 får du 495 hk...ikke at jeg ville hatt så mye i en S3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...