Gå til innhold

[PLEASE]Er fury warrior og holy priest bra sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg vil lage en Fury warrior, og min venn har en hoy priest.. Vil dette fungere bra sammen?

Takk for svar. :ph34r:

Endret av Emil-hr
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Når en priest klarer fint å holde 4 andre opp i en instance så blir det litt overkill full holy vil jeg tro. :hmm:

Skrevet
Hei.

Jeg vil lage en Fury warrior, og min venn har en holy priest.. Vil dette fungere bra sammen?

Takk for svar. :ph34r:

8746725[/snapback]

Hvis det er leveling du snakker om vil jeg tro at Arms warr er bedre, da du kan pulle 4-5 stk og sweeping strike/cleave/whirlwinde dem ned og holde det gående til presten er tom for mana. Fury er vel best til single (evt x2) target? Til leveling spørs det vel om han trenger å gå Holy heller, kanskje bedre med Shasow specc for de gangene det skulle være behov for mer DPS.

Dersom det er arena eller liknende du snakker om så har jeg ingen anelse.

Skrevet

til levling er shadow kjekkere uansett, ihvertfall levels 1-shadowform. De healer ikke så mye dårligere uansett og før shadowform er ikke healingspells blokkert uansett :)

Skrevet

Questet fra 64-70 med en holy paladin på slep, det var noe av det kjappeste og gøyeste jeg har vært med på. Fullt opp med ap/crit/hit, 3-4 mobs om gangen, og det var stort sett bare å løpe avgårde for å hente nye når de var død.

Skrevet (endret)

Takker for svar.

Vi skal gå PvP, blir kanskje Twinks i lvl 29 da! ;)

Når vi skal være PvP folk,

* Fury / arms?

* Holy / Shadow?

Endret av Emil-hr
Skrevet
Takker for svar.

Vi skal gå PvP, blir kanskje Twinks i lvl 29 da! ;)

Når vi skal være PvP folk,

* Fury / arms?

* Holy / Shadow?

8747298[/snapback]

Shadow og Fury muligens. Skal vel funke ganske så bra

Skrevet (endret)

Jaura.. JonasKs (Bestevennen min ;)) har veldig lyst til å være Holy da men.. :S Burde han være Shadow? ;)

Endret av Emil-hr
Skrevet
Jaura.. JonasKs (Bestevennen min ;)) har veldig lyst til å være Holy da men.. :S Burde han være Shadow? ;)

8747432[/snapback]

Vel hvis han har veldig lyst til å være holy så kan han selvfølgelig det. Spiller ikke wow lenger, men en holy priest og arms warrior fyller hverandre bedre enn en shadowpriest og en arms/fury warrior.

Paladin + warrior er jo så og si ustoppelig i pvp, men er jo også greit og ikke spille 2 plate klasser, slik at dere slipper å krangle/konkurere om loot :)

Skrevet (endret)
Når det gjelder paladiner og warriorer, så er det vel ikke så mye krangel om loot? Ihvertfall ikke i Outland.

8748342[/snapback]

Skal de twinkes på lvl 19 blir det neppe mye outland.

8748649[/snapback]

Twinke på lvl 29.. Man må ha lvl 20 for å kunne bruke 2 sverd på fury uansett.. ;)

Ops.. Dobbelpost.. :(

Endret av Emil-hr
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Ja, jeg skal være holy! ;)

Eller.. Om noen ikke gir en VELDIG god grunn til å ikke være det.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...