Gå til innhold

vekkarklokke på daten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo eg har nå prøv og søkt på internett lenge etter og ha vekkerklokke på dataen men finner ingeting spesielt. Er det nokon her som veit om eit program som eg bare stiller inn tiden så piper det på dataen når eg skal stå opp?

har problemer med og stå opp om morningane off :( trøtt vetu :')

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har da vel mobiltelefon har du ikke? Hvis ja. Bruk den da vel. Ypperlig vekkeklokke det synes jeg. Selv har jeg 2 mobiler liggende her en som egentlig primært brukes som vekkeklokke når hovedmobilen lades.

Men uannsett. Jeg har nettopp lasta ned et program som heter DailyAlarmClock. Det er et vekkeklokkeprogram. Brukte det litt før, men ikke som vekkeklokke. Brukte det bare for å teste det.

Ellers har jeg nettopp funnet dette programmet: http://www.ornj.net/citrus/

Det så ganske bra ut. Er vekkeklokkeprogram det også. Holder på å prøver det litt akkurat nå. Programmet er slik at det starter i Systemtrayen og du kan legge inn tidspunkt som den skal skru seg på og det skal være slik at du kan stille inne når den skal skru seg på neste gang hvis du ikke våkner. F. eks kan du stille den inn til klokka 07.00 om morran og hvis du ikke våkner første gangen så kan du stille den inn til å skru seg på igjen (Sangen/Lyden altså) om 5 minutter eller lengre om du vil.

Så ut som et kurrant program det der.

Prøv det å se hvordan det er :)

Lykke til.

Hilsen. wil.

Skrevet
eg fekk til og bruke DailyAlarmClock det funket fint

8757221[/snapback]

Ja, det funker bra og det er enkelt å bruke.. Hadde jeg vært deg ville jeg gått for det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...