Gå til innhold

Forslag til åpningslåt til konserter?


Anbefalte innlegg

Ikke en låt fra et annet band/annen artist (enn...?); en uutgitt låt, kanskje et soundtrack, men av/med noen som ikke har gitt det ut, en komplett original?

Har store problemer med å se det egentlige poenget her.

Trodde i forbifarten at det bare dreide seg om å finne en låt til å spille som åpringslåt før konserter. Men hvis ingen skal ha laget den før; tja, du kan jo kanskje lage låten selv.

 

:hmm:

9070403[/snapback]

 

Jeg tror han mener at at vil ha musikk av en komponist, ikke et band. Med klassisk musikk tror jeg han mener orkester, ikke klassisk som i bra sanger.

 

Har ingen flere bra forslag enda, men tenker... og tenker... Jeg ville gått gjennom CD'er som f.eks klassiske favoritter, kanskje sjekket ut Vagner som er nevnt tidligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kunne godt brukt f.eks 3-4 min fra en laang sang av etter eller annet band, men da må det være instrumentalt. Meningen er jo å bygge opp stemningen til konserten begynner og da blir det for dumt å sette på en "vanlig" sang på 3-4 min å så begynne å spille etter at den har dødd ut. Da er sountracks og klassiske stykker veldig bra. Mye dynamikk. :)

 

Og klassisk = Bach, Moazrt ovs osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...