Freddemor Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Ikke en låt fra et annet band/annen artist (enn...?); en uutgitt låt, kanskje et soundtrack, men av/med noen som ikke har gitt det ut, en komplett original?Har store problemer med å se det egentlige poenget her. Trodde i forbifarten at det bare dreide seg om å finne en låt til å spille som åpringslåt før konserter. Men hvis ingen skal ha laget den før; tja, du kan jo kanskje lage låten selv. 9070403[/snapback] Jeg tror han mener at at vil ha musikk av en komponist, ikke et band. Med klassisk musikk tror jeg han mener orkester, ikke klassisk som i bra sanger. Har ingen flere bra forslag enda, men tenker... og tenker... Jeg ville gått gjennom CD'er som f.eks klassiske favoritter, kanskje sjekket ut Vagner som er nevnt tidligere.
King-Nothing Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Skrevet 14. juli 2007 Jeg kunne godt brukt f.eks 3-4 min fra en laang sang av etter eller annet band, men da må det være instrumentalt. Meningen er jo å bygge opp stemningen til konserten begynner og da blir det for dumt å sette på en "vanlig" sang på 3-4 min å så begynne å spille etter at den har dødd ut. Da er sountracks og klassiske stykker veldig bra. Mye dynamikk. Og klassisk = Bach, Moazrt ovs osv...
dizzykeys Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Hvis jeg forsår rett hva du er ute etter, burde du sjekke ut soundtracket til Final Fantasy VII: Advent Children. Spesielt sangene Divinity I og II er bra introsanger. Skikkelig dramatiske med episk kor og fullt orkester :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå