Gå til innhold

Vista støtte for scannere (Coolscan m.fl.)


Anbefalte innlegg

Jeg har en Nikon CoolScan V (LS-50), og har vært litt fortvilet (i likhet med mange andre forumbrukere ute i verden) over manglende driverstøtte i Vista.

Det ser ut som det vil komme, men vet ikke når...

 

Men jeg har vurdert VueScan lenge, som har egne drivere for de fleste scannere, og den skulle nå støtte over 500 scannere i Vista.

Så nå har jeg testet, og det fungerer utmerket, uten noen spesielle drivere installert!!

Anbefaler at dere tester selv hvis dere har behov, da får dere et felles program mot andre scannere dere evt måtte ha.

Og dere kan teste gratis om scanneren deres er støttet!!

NB, måtte reboote for at den skulle fungere.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg har en Nikon CoolScan V (LS-50), og har vært litt fortvilet (i likhet med mange andre forumbrukere ute i verden) over manglende driverstøtte i Vista.

Det ser ut som det vil komme, men vet ikke når...

 

Men jeg har vurdert VueScan lenge, som har egne drivere for de fleste scannere, og den skulle nå støtte over 500 scannere i Vista.

Så nå har jeg testet, og det fungerer utmerket, uten noen spesielle drivere installert!!

Anbefaler at dere tester selv hvis dere har behov, da får dere et felles program mot andre scannere dere evt måtte ha.

Og dere kan teste gratis om scanneren deres er støttet!!

NB, måtte reboote for at den skulle fungere.

8744165[/snapback]

 

Du trenger aldri noen spesielle drivere for VueScan, uansett hvilket operativsystem du bruker. Så lenge skanneren støttes, virker VueScan, som etter min mening er et uovertruffent skanningsprogram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...