Gå til innhold

Diablo! Kommer det fler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har lest litt om blizzard på THA INTERNET.

det var faktisk ett firma ved navn Condor som laget Diablo. under utviklingen kjøpte Blizzard opp dette firmaet og kalte det for Blizzard North.

derfor kan Blizzard og Blizzard North lage 2 spill på en gang. SC2 og D3.

men leste på ett forum for 1/2 år siden at blizzard ikke likte Blizzard Norths førsteutkast av D3, og gikk dermed igang men å konstruere spillet selv, uten Blizzard North.

har gledet meg til D3 utrolig lenge. det hender seg ofte at jeg leter fram D2 fra hylla, og spiller litt :)

Skrevet
Jeg digger også Diablo 2, spiller det den dag idag, det som er at, når Diablo 3 en gang kommer, er det helt anderledes, sikkert 3d osv.. :(

9113905[/snapback]

så lenge det er hackn slash og masse items gjør vel ikke litt bedre grafikk og 3d noe?:)

men tror blizzard vil kunngjøre det snart. de lot warcraft rts serien få 3 spill og det her er og en stor franchise!:)

Skrevet

Etter hva jeg har blitt fortalt, så har blizzard prøvd å lage et diablo3, men de klarte ikke å overgå diablo2, det vill bare ha blitt et likt spill, men med anderledes storyline. Så de laget heller et expasion pack, og en ny pach som snudde hele spille på hodet når det kom til builds.

Men om du liker diablo2 så mye, så anbefaler jeg deg å prøve TitanQuest men expansion pack. Det er ikke på langt nær så bra som diablo, men det er alikavel et veldig bra og gøy spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...