OBERST Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Ganske dumt spørsmål, men hvor er det mest epic drops?? Og lurer på om det er noen epic's drops nederst i winterspring husker ikke navnet men det er lvl 60+ eliter
Lupa Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Epic boe drops er i 99% world drops. Det betyr at de kan droppe fra mobs hvor som helst (forutsatt at mob er i riktig lvl). Jeg tror det er litt større sannsynlighet for at epics dropper i instances, men det får du ta med en klype salt. Selv har jeg sett 3 random epics i instancer og i tillegg droppet helm of Narv for meg i WPL da jeg grindet AD rep. Ikke mye på to år. (bop epics vil alltid droppe fra siste-bossen i heroics og i tillegg i raid instances, men jeg antar at det ikke var det du lurte på)
Lightningwolf Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Epic boe drops er i 99% world drops. Det betyr at de kan droppe fra mobs hvor som helst (forutsatt at mob er i riktig lvl). Jeg tror det er litt større sannsynlighet for at epics dropper i instances, men det får du ta med en klype salt. Selv har jeg sett 3 random epics i instancer og i tillegg droppet helm of Narv for meg i WPL da jeg grindet AD rep. Ikke mye på to år. (bop epics vil alltid droppe fra siste-bossen i heroics og i tillegg i raid instances, men jeg antar at det ikke var det du lurte på) 8739623[/snapback] Tror ikke det dropper oftere i instancer du bare tar mange flere mobs fortere derfor dropper de fleste der.
Mynotir Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Anbefaler ikke å farme på det. Sjansen for at det skal droppe er VELDIG liten. Fikk selv en BoE epic kalt stonerender gloves når jeg var lvl 49 når jeg questa.
John Keats Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Dropper mest i Molten Core. 8739976[/snapback] Hehe sant nok
MadsFN Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Fikk Gianstalker belt og bracers på ett run (Mitt andre) Fikk 3 epixx det runnet, Giantstalker belt, Bracers, og Dragonstalker legguards
Potetfar Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Det er noen felguards nederst i Winterspring som dropper The Eye of Shadow, som er brukt til å lage Benediction/Anathema, en lvl 60 epic staff. Selger ikke noe bra nå lenger, hvem vil ha lvl 60 epics?
Faber Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Det er noen felguards nederst i Winterspring som dropper The Eye of Shadow, som er brukt til å lage Benediction/Anathema, en lvl 60 epic staff. Selger ikke noe bra nå lenger, hvem vil ha lvl 60 epics? 8741169[/snapback] de som ikke liker tbc? som holder seg til gamle instances?
John Keats Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Husk at du uansett må cleare MC frem til Domo før du kan få det øyet da.. Hvor mange prester gidder?
Be__bad Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Husk at du uansett må cleare MC frem til Domo før du kan få det øyet da.. Hvor mange prester gidder? 8743454[/snapback] Jeg fikk EoD på 70 Pug mc ftw hadde EoS i banken, kjøpte det for 10g engang. kom til nytte
DeadbeaT Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Jeg hører også at hvis du puller mobs i frs STV med opp til Burning Steppes når du selv er mellom level 30 og 40 så har de en 34% sjanse for å droppe outland epics i azeroth!
Bjonski Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Jeg hører også at hvis du puller mobs i frs STV med opp til Burning Steppes når du selv er mellom level 30 og 40 så har de en 34% sjanse for å droppe outland epics i azeroth! 8754066[/snapback] Hvorfor skulle outland epics droppe i Azeroth? Epic er vel som alt annet.. Random world drop.
Pug Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Jeg hører også at hvis du puller mobs i frs STV med opp til Burning Steppes når du selv er mellom level 30 og 40 så har de en 34% sjanse for å droppe outland epics i azeroth! 8754066[/snapback] Hvorfor skulle outland epics droppe i Azeroth? Epic er vel som alt annet.. Random world drop. 8754163[/snapback] Haha. Ironi er en fin bil.
Bjonski Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Jeg hører også at hvis du puller mobs i frs STV med opp til Burning Steppes når du selv er mellom level 30 og 40 så har de en 34% sjanse for å droppe outland epics i azeroth! 8754066[/snapback] Hvorfor skulle outland epics droppe i Azeroth? Epic er vel som alt annet.. Random world drop. 8754163[/snapback] Haha. Ironi er en fin bil. 8754303[/snapback] Gidd ironi
Bjonski Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Hvis du ikke skjønte det var ironi så ja.. 8754872[/snapback] Er en "liten" forskjell på å høre at det er ironi og lese at det er ironi..
DeadbeaT Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Jeg hører også at hvis du puller mobs i frs STV med opp til Burning Steppes når du selv er mellom level 30 og 40 så har de en 34% sjanse for å droppe outland epics i azeroth! 8754066[/snapback] Hvorfor skulle outland epics droppe i Azeroth? Epic er vel som alt annet.. Random world drop. 8754163[/snapback] Haha. Ironi er en fin bil. 8754303[/snapback] Gidd ironi 8754374[/snapback] men det er sant ass, selv om du ikke engang eier TBC har jeg sett! =.= beklager mitt innslag av ironi, det slo meg som en utrolig dårlig emne og jeg følte derfor for å presisere dette med å komme med en enda dummere besvarelse. epic world drops er fullstendig random i den øvre sjaktene av levler, en fin regel er at om et epic world drop item trenger lvl 40 for å bruke så dropper det hos mobs mellom 35 og opp, for lvl 50 er det 45 og opp eller omtrent noe slikt. du opplever i allefall ikke at et lvl 50 våpen dropper av en lvl 30 mob. dropchance er pinlig tydelig tilfeldig, selv om mange argumenterer at det forekommer oftere i instancer eller ellers (eller hos eliter oftere enn ellers) , noe som kan være tilfelle men som ikke er bevist noen steder. drop er fullstendig random og det sier seg selv at der du dreper raskt og mye vil drop sjansen være høyere, det er alikevel vanskelig å "farme" epic world drop items og jeg har derfor lyst å gjenta: denne tråden er dum, derav dumme svar.
Lapp1 Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Virker som randome dyr i Tanaris faktisk dropper litt epic, fikk 2 epic drops på èn uke der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå