Gå til innhold

Spørsmål om stipend utfylling?


VikinGz

Anbefalte innlegg

Jeg har mottat pappirene for utfylling for søknad om stipend til neste år, men de har fjerna kontonr man kunne skrive på :dontgetit:

Før stod det at man måtte fylle på og passe på at kontonr stod i søkerens navn.

Og jeg stenger alle kontoene mine i sparebanken nå i juni, måtte vente til siste stipende... for det var ikke bare og bare å skifte, måtte ha skriftilige greier fra banken å greier, men jeg fant ut at jeg heller venta...

 

Men skal man ikke føre på kontonr lengre?

 

*

Får man stipend for juni også når man er lærling?

*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har mottat pappirene for utfylling for søknad om stipend til neste år, men de har fjerna kontonr man kunne skrive på  :dontgetit:

Før stod det at man måtte fylle på og passe på at kontonr stod i søkerens navn.

Og jeg stenger alle kontoene mine i sparebanken nå i juni, måtte vente til siste stipende... for det var ikke bare og bare å skifte, måtte ha skriftilige greier fra banken å greier, men jeg fant ut at jeg heller venta...

 

Men skal man ikke føre på kontonr lengre?

 

*

Får man stipend for juni også når man er lærling?

*

8738360[/snapback]

Fra lanekassen.no faq

Kan jeg endre kontonummeret mitt på Dine sider?

 

Ja, du kan velge en annen konto av de Lånekassen har fått bekreftet av Skatteetaten at du eier. Vil du bruke en annen enn de som er oppgitt på Dine sider, må du sende inn en bekreftelse fra banken din på en konto du eier.

Så det ser ut som at lånekassen får innrapportert ditt kontonummer!

 

Lånekasse betaler ikke ut i juni og juli til noen.

Endret av Montgomery
Lenke til kommentar
Jeg har mottat pappirene for utfylling for søknad om stipend til neste år, men de har fjerna kontonr man kunne skrive på  :dontgetit:

Før stod det at man måtte fylle på og passe på at kontonr stod i søkerens navn.

Og jeg stenger alle kontoene mine i sparebanken nå i juni, måtte vente til siste stipende... for det var ikke bare og bare å skifte, måtte ha skriftilige greier fra banken å greier, men jeg fant ut at jeg heller venta...

 

Men skal man ikke føre på kontonr lengre?

 

*

Får man stipend for juni også når man er lærling?

*

8738360[/snapback]

Fra lanekassen.no faq

Kan jeg endre kontonummeret mitt på Dine sider?

 

Ja, du kan velge en annen konto av de Lånekassen har fått bekreftet av Skatteetaten at du eier. Vil du bruke en annen enn de som er oppgitt på Dine sider, må du sende inn en bekreftelse fra banken din på en konto du eier.

Så det ser ut som at lånekassen får innrapportert ditt kontonummer!

 

Lånekasse betaler ikke ut i juni og juli til noen.

8739133[/snapback]

Når du søker til lærling står det 11mnd, mens vanlig vidregående er 10mnd

Og jeg fikk ikke i juli fjord så da regner jeg med det utbetales i juni, det er vell en mnd uten pågrunn av at man har ferie (skal ha i vertfall)

 

Og det med bytte av konto på dinside fikk jeg besjed om at ikke gikk da jeg ringte de og fikk tilsendt ett langt pappir jeg skulle fylle ut og sende videre til banken. Og jeg har skandiabanken og spurte de, de hadde aldri hørt om noe sånt og jeg fikk en adresse i sverige jeg måtte sende det til... og da gadd jeg ikke :p

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Når du søker til lærling står det 11mnd, mens vanlig vidregående er 10mnd

Og jeg fikk ikke i juli fjord så da regner jeg med det utbetales i juni, det er vell en mnd uten pågrunn av at man har ferie (skal ha i vertfall)

8739152[/snapback]

Aha! Det var jeg ikke klar over!

Startet ikke med stipend før jeg begynte på høyere utdanning heller da! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...