Gå til innhold

Hva synes du om krigen i Irak til nå ?


Anbefalte innlegg

Jeg mener amerikanerne må bli der til de har gjort jobben ferdig og Irak kan styre seg selv.

8756990[/snapback]

Selv om jeg var imot innvasjonen, så deler jeg dette synet. Etter å ha romstert og rotet det til så grundig der nede, er det USA's fordømte plikt å redde stumpene av det som er igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som jeg tror alle kan være enige om er at det blir ikke bedre i irak om usa drar hjem. Faktisk vil det dø langt flere inntill noen klarer å ta makta, og den makta kommer ALDRI til å være noe som tåler dagens lys. Om noen er uenig i dette så er jeg nysgjerrig på begrunnelsen....

 

Nå er det kun venstresiden som skriker om å trekke seg ut.

Det er jo venstresiden som er opptatt av at folk får det bedre, bedre skole, bedre helse, etc. Venstresiden er jo opptatt av rettferdighet...

Men dette gjelder ikke folk i andre land. Da er argumentet at vi ikke bør skitne våre hender oppi saker vi ikke har noe med....

 

Altså folk dør og lider i andre land ... det er ikke vår sak?

 

Hvordan skal man hjelpe irak uten å bruke soldater? Jeg er nysgjerrig på svaret...

 

Eneste løsninger jeg kan komme på for irak, innebærer at det finnes sikkerhet i landet.

 

Venstresiden er veldig opptatt av å gi bistand, penger og annen avlat (les: søppel vi ikke trenger). Men det er aldri noen som snakker om hva bistand som trengs, hvilke behov det finnes, og hvordan det best kan løses, og samtidig sjekke at løsninger vi finner på i vår del av verden er praktisk gjennomførbar i landet vi vil fikse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...