elskera7x Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har et problem med MSN som gjør at jeg ikke får brukt det. Det er ikke så lett å forklare, men jeg prøver. Jeg får logget meg inn på vanlig måte, men er bare innlogget i 5-10 sek. Da kommer det opp en feilmelding hvor det står "Det har oppstått et problem, og Windows Live Messenger må lukkes. Vi beklager det inntrufne." og prgrammet lukkes. Dette skjer hver eneste gang jeg logger på. Samme problem oppstår også med andre som prøver å logge seg på på denne pc'en, men det funker derimot på web messenger.. Jeg har prøvd det en del for å fikse dette, men uten å lykkes.. Har avinnstallert og installert MSN utallige ganger, lastet ned flere versoner av MSN (samme skjer på hver av dem) og har prøvd med avslått brannmur/virus program. Hadde vært veldig fint om noen her kunne gi meg noen tips om hvordan jeg får fikset dette..
norbat Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Du kan laste ned Hijackthis, legg det i en egen mappe på skrivebordet. Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster. Hijackthis kan sjekke om det ligger noe på pc'n som ikke bør være der.
xanonymx Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 På feilmeldingen står der noen feilmeldingskoder e.l.?
elskera7x Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 Prøvde Hijackthis nå.. Fikk fjernet en del filer, men MSN funker fortsatt ikke.. Angående feilmeldingskoder står det jo en hel haug med koder og sånn under "hva inneholder feilrapporten".
norbat Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 (endret) Prøvde Hijackthis nå.. Fikk fjernet en del filer, men MSN funker fortsatt ikke.. 8731498[/snapback] Fikk fjernet en del filer? Du bør ikke fjerne noe før du vet hva du bør fjerne, men det kan jo hende at du vet det Kunne vært interessant og sett loggen den laget. (Hvis du har fjernet noe som ikke bør fjernes, kan man kjøre en backup fra programmet, så det er sakt) Endret 29. mai 2007 av norbat
elskera7x Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 Prøvde Hijackthis nå.. Fikk fjernet en del filer, men MSN funker fortsatt ikke.. 8731498[/snapback] Fikk fjernet en del filer? Du bør ikke fjerne noe før du vet hva du bør fjerne, men det kan jo hende at du vet det Kunne vært interessant og sett loggen den laget. (Hvis du har fjernet noe som ikke bør fjernes, kan man kjøre en backup fra programmet, så det er sakt) 8731563[/snapback] Hehe.. vet nok hva jeg fjerner ja La også merke til backup mappa, kjekt å ha Men det funka uansett ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå