mau5trap Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Hei og hopp. Som topic sier. Er det mulig å klare exalted med Orgrimmar uten å levre inn cloth? Bare ved hjelp av questing? Og i tilleg før lvl 40? Er lvl 24-sih atm, men blir sikkert 40 om en mnd eller to, alt avhengier av hvor mye WoW jeg gidder . Men skelly horse er ikke så tøff, og jeg har alltid likt ulv. Tror dere det er mulig å bli exalted til lvl 40 ved å queste? I så fall, hvordan?
Burg Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Vet ikke hvor godt på vei du er jeg men.. Du kan ihvertfall gjøre startquests i Durotar, en del rep å hente der. Og Barrens også.
mau5trap Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 Vet ikke hvor godt på vei du er jeg men.. Du kan ihvertfall gjøre startquests i Durotar, en del rep å hente der. Og Barrens også. 8730201[/snapback] ja, jeg er nesten ferdig med The Barrens nå . Har ikke fått så sinsykt mye rep egentlig. startet jo på neutral, og er vel et godt stykke inn på friendly.
ace_ventuora Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Gjøre alle quests opp til lvl 10 for Orgrimmar, og du er godt på veg. Får, er det 250 ca (?) pr quest i begynnelsen der.
Bredoc Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Min karakter er riktignok Human, og drar fordel av mere reputation fra quester grunnet Diplomacy racial. Dinget exalted med Stormwind på level 38. Hadde da kun gjort quester. Rep er rimelig lett å arbeide opp nå etter Blizzard endret reputation gain formelen. Vil tro det er fult mulig om du starter med questene i startområde for den factionen du ønsker reputation med, å få seg nok reputation rundt level 40. Her er bilde fra når Warlocken dinget exalted på 38. Lykke til.
Heart Break Kid Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 (endret) Min karakter er riktignok Human, og drar fordel av mere reputation fra quester grunnet Diplomacy racial.Dinget exalted med Stormwind på level 38. Hadde da kun gjort quester. Rep er rimelig lett å arbeide opp nå etter Blizzard endret reputation gain formelen. Vil tro det er fult mulig om du starter med questene i startområde for den factionen du ønsker reputation med, å få seg nok reputation rundt level 40. Her er bilde fra når Warlocken dinget exalted på 38. Lykke til. 8730413[/snapback] Du må huske at du er Friendly med SW fra starten av også. UD's er Nøytrale med Org. Endret 29. mai 2007 av Heart Break Kid
Bredoc Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Ok, da blir det jo litt mere rep som det er snakk om. Men han greier det nok ikke så veldg langt inne på 40 tallet.
sttiiaann Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Min karakter er riktignok Human, og drar fordel av mere reputation fra quester grunnet Diplomacy racial.Dinget exalted med Stormwind på level 38. Hadde da kun gjort quester. Rep er rimelig lett å arbeide opp nå etter Blizzard endret reputation gain formelen. Vil tro det er fult mulig om du starter med questene i startområde for den factionen du ønsker reputation med, å få seg nok reputation rundt level 40. Her er bilde fra når Warlocken dinget exalted på 38. -snip- Lykke til. 8730413[/snapback] Dinget exalted med SW før lvl 40 på shaman min, så ja det funker det...
mau5trap Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 takk for alle svar ser ut som jeg skal kunne klare dette ganske bra
Lycantrophe Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Jeg gjorde ikke noe spesielt annet enn startquestene på magen min, ble Exalted med Undercity (Er Blood Elf) i level 52.
Zepticon Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 noen tips om hvordan man kan gjøre dett på lvl 70? fåpr man full rep fra startquests ennå?
Lmthaman Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 noen tips om hvordan man kan gjøre dett på lvl 70? fåpr man full rep fra startquests ennå? 8736517[/snapback] ja rep man får fra quest er konstant, xp er ikke det. men på 70 kan du vel prøve å gjøre en del AV også. prøv å loot så mye som mulig og lever det inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå