Furyfax Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Har prøvd å selge en projektor en stund nå, men det er liten interesse for den. Projektoren er en EPSON TW-200, det er en helt OK projektor. Ny pris for 2 år siden da jeg kjøpte den var 18-19K. Ser nå at nypris er 14,5K ca ( noe jeg synes er svært mye!). Har hatt den til salg her på bruktmarkedet, først til 8000,- så til 6000,- og nå til 5000,- . Er ikke denne mer verdt?? Synes dette er altfor rimelig. Har dog ennå ikke solgt den. Pæren er brukt i 1015timer. Og kun brukt på ECO modus omtrent, bare noen ganger den har kjørt på den andre modusen.
Dr.Peedee Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Den er jo flere generasjoner gammel. Og når nyeste generasjon, Epson TW 700 koster 10.800 kroner NY så ikke regn med å få så mye for den, og i hvert fall ikke med en lampe som har gått tusen timer. Ny pris for den kan umulig være 14.000 nå?! Hvis noen prøver å selge en slik i butikken må det være "svindelforsøk". Som sagt nyeste TW 700 koster 10800. Sånn er livet, jeg sitter på min TW 100 her (en generasjon før din)- som var helt fantastisk da den kom. Den gir fortsatt gode bilder, men er umulig å få solgt til noen som helst pris. Får vel kanskje en tusenlapp for den hvis jeg vil selge den, men da velger jeg heller ha den som back up og ekstra projektor til den andre jeg nå har. Du kan jo være heldig og få en kjøper. Men med tusen timer på lampa synes jeg nesten 5000 var mye også. Men i blant dukker jo den riktige personen opp, så du veit jo aldri.
Furyfax Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Skrevet 2. juni 2007 Har fått solgt den nå, men var ikke enkelt. Solgte den for 3000,- Synes det er en veldig bra pris for kjøper. 3000,- for en projektore, som leverer slikt bilde er mye for pengene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå