Speik Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Har begynt å spille dette spillet i det siste, og vil gjerne diskutere med noen! Hva er trackmania? Trackmania er ett bilspill, som finnes i mange versjoner. TM United, Sunshine, Original og Nations for å nevne noen. Trackmania Nations er gratis, og er defor den mest spilte versjonen. Hvor kan jeg laste ned? Trackmania Nations fullversjon er tilgjengelig her. Hvor finner jeg mer info? Trackmania Norge er en fin plass å starte. Trackmania kan spilles solo, men er egentlig ett online spill. Det er online-delen av spillet, og muligheten til å lage egne tracks som er så genialt med TM. Jeg anbefaler alle til å prøve!
Toska92 Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Vil tro at et så kult spill som Trackmania har en egen tråd fra før. Om ikke: Hvor bra må pc'en være for å kjøre det på fullt?
Nordentro Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Jeg kjører det i 2560 x 1600 på max med specsa mine...
Speik Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Skrevet 28. mai 2007 Vil tro at et så kult spill som Trackmania har en egen tråd fra før. 8725567[/snapback] Søkte, men fant ingen.
Chicharito Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Nations er utrolig morro online. Spilte det veldig mye før, men etter en formatering ble det aldri til at jeg installerte det. Kansje jeg skal laste det ned igjen
xersess Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 (endret) ville tippe du helst skal ha minst X1600 raedon for å kjøre dt på fult. Endret 29. mai 2007 av xersess
Speik Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 Jeg kjører det på fullt glatt, og jeg har radeon 9800 PRO, altså ett ganske gammelt kort.
Kuldesjokk Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Skulle spille på nettet, men fikk beskjed om at versjonen var for gammel? Lastet ned den som er linket til i toppen her...
haugo Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 trenger man en bra PC? Jeg har en Acer aspire 3690 og har ikke gjort noe med den så den er ordiner. Funker det?
Speik Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 Skulle spille på nettet, men fikk beskjed om at versjonen var for gammel? Lastet ned den som er linket til i toppen her... 8733119[/snapback] Når du starter spillet, så trykk på "update" knappen i den ruten som kommer opp.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Er virkelig et morsomt spill. Har en god del timer spilt av dette på lan og hjemme. Kan anbefale å lage baner også, mye morro i det!
MrL Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Er det flere her som ikke får til Trackmania United i Vista? Funker i XP, men når jeg prøver i Vista skjer det ingenting.
punq Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Er det flere her som ikke får til Trackmania United i Vista? Funker i XP, men når jeg prøver i Vista skjer det ingenting. 8743472[/snapback] EDIT: Du må laste ned en patch fra star-force greia.. Her Står masse om det på tm.no Men husk å les reglene, før du lager en ny post. En av reglene er at man må søke etter det du har tenkt å spørre om, før du lager ny post. Bruk 'søk' funksjonen på siden og selvfølgelig google og lignende sider. Ja! Trackmania serien er utrolig bra:) Jeg syns personlig at TMN er best, men i TMU er alle miljøene samlet i ett spill, 7-8 kjøremuligheter;) Vil anbefale det på det sterkeste:) Husk at TMN er et gratis bilspill som du kan få lastet ned på www.trackmanianations.com trackmania.no har også en IRC kanal, #trackmania.no@quakenet Enjoy:) Mvh punq/Twitch Endret 1. juni 2007 av punq
TheNorwegianViking Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 (endret) Endelig etter lang tids venting har endelig den store tracmania tråden kommet En tråd for Diskusjon/spørsmål både rundt og ved spillet. Spillet Spillet i seg selv er artig lite bilspill, med en ekstremt avhengihetsskapende effekt. Lengeselen etter å klare neste bane vil alltid være der, og høyere rank enn nabogutten er en selvfølge om du skal bli god. Ikke bare er spillet, morro som mange andre spill, men det er i tillegg gratis, noe som nesten gjør det enda mer morro. Med baner fra helt noobie til baner man bare ser på med storeøyne blir det utrolig nok stor variasjon i spillet. Med fastsatte rekorder for gull/sølv/bronse i offline modus er du er du en helt om du har gull på alle tracks. Man skulle kanskje tro at et gratis bil spill ville være uten noen form for grafikk osv.. men imponerende nok har skaperene bak trackmania lagt mye arbeid i verket sitt, og det er absolutt et spill de kunne tattt betalt for. Hvem? Hvem spiller egentlig trackmania? DEt er ikke godt å si men ut ifra egne erfaringer mener jeg det er et stort sprik blant spillerer, og generelt et meget godt miljø på de ulike online-serverne. Så jeg mener at dette spillet passer for alle, både far og sønn/mor og datter(likestillingxD) i familien kan spille dette spillet. Så med andre ord liker du litt spenning, og spill som går på teknikk/ferdighet er dette definitivt spillet for deg. Hvordan? Så da det store spørsmålet hvordan få tak i dette geniale spillet? Det eneste som behøvs er godt 350mb ledig plass på hardisken, og dette geniale spillet er fullt spillbart. Ikke noen fantastiske skjermkort eller mega mye ram/prossesor kraft. Så da er det egentlig bare å gå inn på trackmanias hjemmesider å laste ned.. som da er www.trackmania.com Eller direktelink til spillet: Her!! Da sees vi på en av de norske serverne til en hyggelig stund foran pcen! Endret 4. juni 2007 av TheNorwegianViking
TheNorwegianViking Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 (endret) Luring duxD Mange som spiller her inne da? rank? Hvilken server pleier dere å henge på? Endret 4. juni 2007 av TheNorwegianViking
head_hunter Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 (endret) Spilte det mye før men jeg glemte det vel med tiden men skal definetivt laste det ned igjen! EDIT: viss du liker a bygge bener her bare vent til du får prøve united Der kan du lage de SYKESTE banene Endret 4. juni 2007 av head_hunter
head_hunter Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 (endret) Jeg finner ikke noe update knapp ?? Kan noen hjelpe meg eller? Endret 4. juni 2007 av head_hunter
Anbefalte innlegg