Gå til innhold

Hvordan få grinding til å bli morsommere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja? Hvordan kan man få grinding til å bli morsommere? syntes det er driitkjedelig :( .. Noen ganger da.

Er snart lvl 50 =D

Hadde vert find med mobs som ikke tåler noe og gir mye xp =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bruk addonen WoWVid 2.0 og se film mens du grinder :)

(Evt slutt med grinding. Det er tregere enn questing og gjør deg lei av spillet. Bruk heller leveling-guide fra wow-pro.com)

Endret av Blib
Skrevet
Bruk addonen WoWVid 2.0 og se film mens du grinder :)

(Evt slutt med grinding. Det er tregere enn questing og gjør deg lei av spillet. Bruk heller leveling-guide fra wow-pro.com)

8724738[/snapback]

Haha.. Se film.. Gratis eller? Hadde vert morsomt å prøve, men må man ha filmen selv eller?

Skrevet

Ja, addonen er bare et "avspillingsaddon", du må selvsagt ha filmene selv.

Hvis du ikke har noe bra kan du kanskje bruke diverse film-on-demand-tjenester? Evt leie? Lei en tv-serie på dvd så har du nok å gå gjennom til lvl60 :)

Skrevet

bruk heller wow i windowed mode, og resize filmen slik at den passer under wow vinduet. det gjør jeg. eller kjøp en sixpack med cola, og sett på mpetre i winamp:P

Skrevet
Last ned wowglider. :)

8725164[/snapback]

Det forundrer meg hvor tette folk er som anbefaler juks og regelbrudd gang på gang. Synes trenden for postkvalitet er akutt synkende her inne...

Skrevet

8725164[/snapback]

Det forundrer meg hvor tette folk er som anbefaler juks og regelbrudd gang på gang. Synes trenden for postkvalitet er akutt synkende her inne...

8725329[/snapback]

Hva er galt med det? Og hva er WoWGlider :p:P?

Skrevet

8725164[/snapback]

8725329[/snapback]

8725815[/snapback]

Glider er en bot som grinder for deg.

en jeg kjenner brukte det for å trene fishing skillz.

Skrevet

Må si at levelene fra 50 og opp til ca. 58 er de jeg synes var absolutt kjedeligst (har en mage stuck på lvl 52). Etter dette synes jeg det tar seg opp betraktelig.

Jeg grinder når jeg er trøtt. Etter en stund kommer jeg i en slags zombie-modus, og alt går veldig lett :)

Skrevet

8725164[/snapback]

8725329[/snapback]

8725815[/snapback]

Glider er en bot som grinder for deg.

en jeg kjenner brukte det for å trene fishing skillz.

8726046[/snapback]

Report han får bare får å være jævli :)

Skrevet

Hva man foretrekker av grinding/questing er vel høyst personlig vil jeg tro. På ditt level grindet jeg vel satyrer i azshara, alternativt var jeg helt vest i winterspring (timbermaw-rep).

For at grinding skal være gøy må man nesten finne mobs som passer for den klassen du spiller. Avhengig av klassen kan det ta tid. Finn noen som går ned fort, gir lav nedetid og greit utbytte i gull, xp, rep feks.

Ellers anbefales psilocybes grindetråd:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=524726&hl=

Skrevet

Grind harpies nord i Feralas fra 50-53.. dei dauer fort, dei dropper haugevis med mageweave cloth som du tjener peng på å selge på AH og dei dropper Vibrant Plumes som du kan bytte inn mot darkmoon faire tickets.. eller du kan selge dei på AH når darkmoon faire er i Azeroth.

Eg hadde 28.000 xp i timen(uten rested xp) berre av å drepe harpies med roguen min, og eg hadde dårlig gear.. fult med greens :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...