Naramar Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 (endret) Spiller folket fortsatt SWG her eller? vurderer STERKT å få solgt min WoW account å sette igang me litt Star Wars her. hvordan server spiller dere på? Endret 31. mai 2007 av kim_a
Nitrius Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Er lite vits egentlig å spørre om dette her, da jeg tror interessen for swg i norge så og si ikke eksisterer lengre. Jeg spiller vertfall, er på eclipse foreløpig, men har tenkt til å flytte over til farstar.
Naramar Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Skrevet 28. mai 2007 Tenkte å få lagd en char på en godt populated server, kanskje mekke en Bounty Hunter eller Commando.
Heradon Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Jeg spiller på Farstar, jeg vet om bare 4 andre nordmenn der atm som er i det minste litt aktive
T-Bear91 Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 må man betale som i wow? eller må man bare for serial 1 gang, så spiller man gratis på brukeren man har lagd for resten av livet?
Nitrius Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 må man betale som i wow? eller må man bare for serial 1 gang, så spiller man gratis på brukeren man har lagd for resten av livet? 8725598[/snapback] Må betale for hver måned, akkurat som i wow.
Naramar Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Skrevet 28. mai 2007 (endret) er ikke det rundt 100-120kr i måned for SWG? jeg å en kompis har tenkt på å starte ganske så snart.. gått lei av maset med WoW å har altid likt SW. tenkte på Europe-Chimaera eller Farstar, valget står mellom Bounty Hunter/Commando å en Jedi Alt. satser på Impene helt til lvl 35 fordi da kan jeg få en Eta-2 Actis Interceptor i en quest linje som kalles Doing your duty. Eta-2 Actis Interceptor http://www.atombender.de/swgwiki/index.php/Jedi_Starfighter Doing Your Duty http://www.atombender.de/swgwiki/index.php/Doing_Your_Duty SGW Wikipedia FTW Endret 28. mai 2007 av kim_a
Naramar Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Skrevet 28. mai 2007 Men vis de har innrømt alle feil de har gjort så er det jo uforståelig at de ikke fikser det tilbake igjen... de må tenke på at folk kanskje vil ha et mer UTFORDRENDE og UNIKT mmo istede for noe så ''enkelt'' som WoW.
Naramar Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Skrevet 31. mai 2007 Da er det bestemt, SWG pakke med alle 4 spillene til 200kr kjøpes imorgen, Farstar er serveren. litt på etterskudd siden kompisen min kjøpte det idag. men vi starter nå der ivertfall.
Amored Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Jeg spiller fortsatt Star Wars Galaxies nå og da. Jeg spiller på den amerikanske serveren Sunrunner, og er medlem av en meget respektert guild, som gjerne tar deg i mot dersom du velger å være Imperial Hadde vært kult med noen nordmenn. Guildleder er dansk, faktisk :!:
Phantom_Lord Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har hatt lyst til å prøve dette lenge, og installerte denne 14 dager trailen. Men den drev bare å lasta ned updates hele tiden (brukte 6 timer), tilslutt gadd jeg ikke mer. Dermed får jeg aldri prøvd dette spillet. Noen som vet noe?
Amored Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har hatt lyst til å prøve dette lenge, og installerte denne 14 dager trailen. Men den drev bare å lasta ned updates hele tiden (brukte 6 timer), tilslutt gadd jeg ikke mer. Dermed får jeg aldri prøvd dette spillet. Noen som vet noe? 8766222[/snapback] Update tar veldig langt tid, ja. Dessverre, Men det er absolutt verdt det! Mener i alle fall jeg.
Naramar Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Skrevet 2. juni 2007 Update tok ikke lang tid (Ja jeg har kjøpt det! ) Kjøpte SWG:Complete Online Adventures for 199kr. tok maks en 30-40 minutt med installasjon og patching.
Phantom_Lord Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Og hvordan synes du spillet er? Er det mange på serverne? Bugs?
Amored Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Det finnes selvsagt noen bugs i spillet, men de fikses hele tiden. Plutselig kan det komme nye bugs fra ingen steder, det fikses som regel dagen etter at du har rapportert buggen. Hver dag blir serverne tatt ned for å fikses på, så spillet er mer eller mindre bugfritt. Du velger selv om du vil spille på en server meg mange eller få. Du har en lang liste med servere. Bak servernavnet ser du "hvor mange" som spiller på den. Dessverre, er det ikke så detaljert, da det bare står "Low", "Medium" eller "High" (om jeg ikke husker helt feil).
Naramar Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Skrevet 3. juni 2007 Startet Jedi main og Commando alt på Farstar, hyggelig spill og Mos Eisley+Mos Espa er som oftest fulle av folk. mens jeg har hørt at det ikke er masse folk på SWG lengre. digger AT-RT'en man får med den pakken jeg kjøpte. kan ikke vente til jeg får saber til Jedien, Empire på Commandoen å Rebel på Jedien btw.
Heradon Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Kim hva er nicket ditt ingame? BTW: Jeg tror Farstar har den beste IMP RP guilden i hele swg. IMPL (Imperial Loyalists) som guilden heter er svært seriøs og god guild. Dere som er intresserte kan jo se her http://www.impl.org.uk
Naramar Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Skrevet 3. juni 2007 Cay-Quel Droma på Jedien å Faie på Commandoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå