Gå til innhold

Dum Outlook - fjerne e-postkonto.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var så dum å legge til en til e-postkonto :hrm: så nå har jeg to i en Outlook. Det er hipsom happ hva slags konto svaret sendes fra, selv om den ene er satt som standard. selv når jeg svarer på en mail sendt til e-postkonto 1 er det ingen garanti for at 1'ern er den kontoen som brues til svaret. jeg vil ha konto 2 vekk :mad: har slettet den via:

Fjerne en e-postkonto

Klikk E-postkontoer på Verktøy-menyen.

Velg Vise eller endre eksisterende e-postkontoer, og klikk deretter Neste.

Klikk e-postkontoen du vil slette, og klikk deretter Fjern.

Klikk Fullfør.

- det eneste som skjedde var at jeg ikke mottar e-post til konto 2. jeg kan fortsatt sende fra den :hrm: jeg vil også ha den vekk fra "e-postmappene" i venstre kolonne. VEKK VEKK VEKK :w00t:

hvordan? :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Høyreklikk på øverste nivå av det mappesettet du vil ha bort og velg Lukk.

8720443[/snapback]

Den er "grået" ut... går ikke med den jeg vil ha vekk. sikkert for den egentlig er sletta :dontgetit:

Skrevet

Nei, det er fordi det er den som er satt som standard. Du må har nå to ulike pst-filer som er åpnet og du må sette den du ønsker å beholde som standard. I Outlook 2007 gjøres det under Tools -> Account settings -> Data files. Husker dessverre ikke helt hvilke menyvalg du må gjøre i tidligere versjoner.

Skrevet

Det ligger kun en konto der, og "bruk som standard" er en grå knapp.. :hmm: men du har nok rett i at det er konto 2 som er satt som standardkonto... :no: (den jeg prøvde å få vekk, men kun fikk halveis vekk :cry: )

Skrevet

Dette får jeg ikke til å henge sammen. Hvilken versjon av Outlook bruker du? Kan du legge ut et skjermbilde som viser hovedvinduet i Outlook med mappene synlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...