Fløffi Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Jeg var så dum å legge til en til e-postkonto så nå har jeg to i en Outlook. Det er hipsom happ hva slags konto svaret sendes fra, selv om den ene er satt som standard. selv når jeg svarer på en mail sendt til e-postkonto 1 er det ingen garanti for at 1'ern er den kontoen som brues til svaret. jeg vil ha konto 2 vekk har slettet den via: Fjerne en e-postkonto Klikk E-postkontoer på Verktøy-menyen. Velg Vise eller endre eksisterende e-postkontoer, og klikk deretter Neste. Klikk e-postkontoen du vil slette, og klikk deretter Fjern. Klikk Fullfør. - det eneste som skjedde var at jeg ikke mottar e-post til konto 2. jeg kan fortsatt sende fra den jeg vil også ha den vekk fra "e-postmappene" i venstre kolonne. VEKK VEKK VEKK hvordan?
kjeklulf Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Høyreklikk på øverste nivå av det mappesettet du vil ha bort og velg Lukk.
Fløffi Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Skrevet 28. mai 2007 Høyreklikk på øverste nivå av det mappesettet du vil ha bort og velg Lukk. 8720443[/snapback] Den er "grået" ut... går ikke med den jeg vil ha vekk. sikkert for den egentlig er sletta
kjeklulf Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Nei, det er fordi det er den som er satt som standard. Du må har nå to ulike pst-filer som er åpnet og du må sette den du ønsker å beholde som standard. I Outlook 2007 gjøres det under Tools -> Account settings -> Data files. Husker dessverre ikke helt hvilke menyvalg du må gjøre i tidligere versjoner.
Fløffi Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Skrevet 28. mai 2007 Det ligger kun en konto der, og "bruk som standard" er en grå knapp.. men du har nok rett i at det er konto 2 som er satt som standardkonto... (den jeg prøvde å få vekk, men kun fikk halveis vekk )
kjeklulf Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Dette får jeg ikke til å henge sammen. Hvilken versjon av Outlook bruker du? Kan du legge ut et skjermbilde som viser hovedvinduet i Outlook med mappene synlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå