Gå til innhold

[Løst]Kan man fra forumets side bare slette en post?


Anbefalte innlegg

Kan man fra forumets side bare slette en post uten å bli informert om hvorfor?

 

Posten det gjelder var en post der man kunne få veiledning i hvordan man kunne få hjelp til å få fjernet spyware etc.

(Søker man via google på "når du trenger hjelpt til å få fjernet spyware", og ser i cached, får man se tråden=

 

Posten er borte fra kategorien. Har bedt om hjelp fra noen i forumstyret til å finne ut hvor posten har blitt av, men de virker ganske tause. Fikk tilbakemelding fra en brukermoderator (takk, Patience) om at den var slettet. Men hvorfor? Kommer den tilbake?

 

Dette var sløvt av forumet.

Endret av norbat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det burde vel være en grei affære å finne ut hva som har skjedd. Noen form for loggføring er det vel og som kan si noe om hva som har skjedd. En eller annen (les: moderator) har fjernet tråden og en forklaring på hvorfor er vel det minste man kan be om.

 

Er dette baksiden av det brukerstyrte moderatorsystemet?

(Tråden hadde over 6000 visninger, så om noen var uenig eller mente den ikke holdt mål, kan være tilfelle)

 

Jeg venter i spenning.

 

Edit (22:12): Jeg venter i spenning....

 

Edit (23:12): Jeg venter i spenning......

 

Edit (23:52): Da var den tilbake, gitt :)

 

Får forte meg å ta en backup av tråden. Ikke greit å vite hva disse moderatorene finner på.

Endret av norbat
Lenke til kommentar

Jeg skulle slette alle poster fra en bråkebøtte og valgte i den sammenheng feil slettemetode :blush:

 

Men inenting slettes fysisk så det er ikke mye stress å få det tilbake :)

(men ingen er pålogget 24/7, så ikke kan ikke forvente respons på "5 min")

Endret av Ueland
Lenke til kommentar

Hadde vell også vert greit hvis man fikk en PM når en mod flytta/edita eller slettet posten/topicen.

 

Altså ikke små spam osv, men større innlegg. Hvis man skal diskutere med on mod over pm om hvorvidt en post var spam eller ikke hadde det også vert greit å ha tilgang til den posten det gjelder. Er ikke lett å huske akkurat hva en sa

Lenke til kommentar

Skjønte forsåvidt det. Jeg er jo et snilt lam :D

 

Synes allikevel det tok rimelig lang tid før tråden var tilbake men antar du har andre ting å holde på med også. Hvis jeg ikke har gjort noen oppmerksomme på dette, ville tråden da ha forblitt borte eller har dere noen form for 'kvalitetssikring'?

Lenke til kommentar

Vil da påstå at det er ok kvalitetssikring. For det første har vi den enkelte moderator som gjer jobben. Til tross for at eit feiltrykk kan forekome ein gong i blant, har som regel vedkommande god kontroll. Ellers har vi jo heile moderatorteamet og admins som passer på. I tillegg til dette har vi 100000+ personar som er med på følgje med på alt som skjer på forumet.

Lenke til kommentar

Som eg skreiv vil tilbakemeldingar frå folk som brukar forumet vere ein av fleire former for kontroll. Det er ikkje ofte uhell som dette skjer, noko som tyder på at dei andre formane for kontroll fungerer bra. Men som følgje av forumets størrelse kan ingen ha kontroll på alt som skjer, og vi sett alltid stor pris på konstruktive tilbakemeldingar og tips frå alle som brukar forumet.

 

Hugs og at Gilde har fleire ansatte som jobbar fulltid med kvalitetssikring. Forumet baserer seg på frivilig arbeid. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...