Gå til innhold

HL2 Episode 2 = 28.September 2007!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På Wikipedia står det bare at det utgis i løpet av 4. kvartal.

Det skjer desverre ganske ofte at spillmagasiner, nettsider ol. påstår at de har insideinformasjon om releasedatoer, slik at de kan selge mer. Dette fører igjen desverre til en unødvendig ryktespredning.

Den eneste sikre kilden til informasjon er fra produsenten selv.

 

Kildekritikk er en fin ting :)

Lenke til kommentar

På dagen steam news linker valve/stem selv til nyeste artikkel som omhandler spillene, regner med de ikke hadde gjort det om omtalen hadde vært full av feil...

 

Dere får se om dere logger på steam tenker jeg...

se om jeg finner link...

 

Half-Life 2: Orange Box

Also known as:  Half-Life 2 (plus Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, Team Fortress 2, & Portal), Half-Life 2, Half-Life 2: Episode 1, Half-Life 2: Episode 2, Team Fortress 2, & Portal.

Release Europe: September 28, 2007

 

http://pc.ign.com/objects/877/877579.html

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
Jeg har lest/hørt at det kommer i oktober. Hvertfall det Gabe Newell selv sier i et intervju med IGN.

8710661[/snapback]

 

Hah, dette gir meg flashbacks til da HL2 skulle slippes og godeste hr. Newell sa på sommeren at "Det kommer i år. Garantert".

 

Det kom .. skal vi se, neste høst :p

Lenke til kommentar
På dagen steam news linker valve/stem selv til nyeste artikkel som omhandler spillene, regner med de ikke hadde gjort det om omtalen hadde vært full av feil...

 

Dere får se om dere logger på steam tenker jeg...

se om jeg finner link...

Har du en link med offisiell informasjon? Jeg får ikke opp noe info på Steam, og det er heller ingen informasjon om dette på hjemmesiden til Steam :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...