Gå til innhold

Tidenes største landplage


Lekser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
alle vorspiel der en ellerannen kødd skal brife med at han kan posgirobygets - idylll... Tidenes mest playde gitarlåt..

8713453[/snapback]

Haha, det er sånn standarsang blant 14-16 åringer som har hjemmefester. Ja, den er ganske irriterede.

8713500[/snapback]

 

Ja 'kjekkaser' som skal være orginale og spille Idyll med de tre grepa de kan. Irriterende! Neste gang skal jeg stemme gitaren helt ut for han som skal spille :cool:

Lenke til kommentar
Summer of 69. Kan ikke en gang beskrive hvor forbanna jeg blir hver gang en jente setter på denne eller begynner å synge på den.

 

Totalt enig i denne her, kan ikke skjønne at dette er en fet sommerlåt... Er ingen ting om denne sangen som minner meg om sommer utenom navnet...

Lenke til kommentar
"De nye gitarkameratene" - Hallelujah.

 

Grøss og gru.

8727620[/snapback]

Skjønner ikke hvorfor folk blir så irritert av denne. Er en cover av en relativt god sang og de synger jo ikke direkte falskt. Men det ble jo med en gang "kult" å hate alle låtene de kom med på den platen og sang på konsertene.

 

Summer of 69,schnappi,crazy-frog og idyll knuser denne lett når det kommer til irritasjonspotensiale.

Lenke til kommentar
"De nye gitarkameratene" - Hallelujah.

 

Grøss og gru.

8727620[/snapback]

Skjønner ikke hvorfor folk blir så irritert av denne. Er en cover av en relativt god sang og de synger jo ikke direkte falskt. Men det ble jo med en gang "kult" å hate alle låtene de kom med på den platen og sang på konsertene.

 

Summer of 69,schnappi,crazy-frog og idyll knuser denne lett når det kommer til irritasjonspotensiale.

8727756[/snapback]

 

Det skulle vært ulovlig å covre en sang som allerede er blitt covret på en så vellykket måte fra før... om man da ikke gjør det med en egen vri da, noe jeg ikke kan si de gjorde med Hallelujah sangen.

Lenke til kommentar
"De nye gitarkameratene" - Hallelujah.

 

Grøss og gru.

8727620[/snapback]

Skjønner ikke hvorfor folk blir så irritert av denne. Er en cover av en relativt god sang og de synger jo ikke direkte falskt. Men det ble jo med en gang "kult" å hate alle låtene de kom med på den platen og sang på konsertene.

 

Summer of 69,schnappi,crazy-frog og idyll knuser denne lett når det kommer til irritasjonspotensiale.

8727756[/snapback]

 

Fordi de gjorde en enda mer glissete versjon enn det Jeff Buckley gjorde?

Pluss at den ble spilt konstant som om det var deres egen sang, synes at det er en synd og skam at folk skal tjene masse penger på andres sanger.

 

OT:

Alt av emo/screamo musikk egentlig, pluss irriterende reklame sanger (Norvegia bl.a), også må vi jo nevne "Call on me", "blow my whistle", og alt av "Kerrraaaazy frog!"

o.l "artister".

Lenke til kommentar

Tråden handlar vel meir om kva som har vore den største landeplaga, den verste i den forstand at den har vore mest utbreidd og mest plagsam ikkje fordi den naudsynt er så fæl, men så utbreidd.

 

Eg veit ikkje heilt kva for landeplagar som var for nokre tiår sidan, men eg kan tru at enkelte songar var meir utbreidd sunge på fest enn ein del av dei i dag.

Lenke til kommentar

Grandiosa Sangene

Crazy Frog

Daddy DJ

Må jo nevne alt med Britney, Aguilera og slike

Basshunter!!

Aylar og ho derre med puppene. Eller forresten det kan ikke kalles musikk

Synes også det var plagsomt med "gitarkameratene" som ødela mange fine sanger

The Police - Every Breath You Take

Generellt boyband som AI og Westlife

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...