Unlimited Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Hei, imorges fikk pc'n "restart" epidemi!! restarter seg automatisk! jeg har tatt ut harddisken for å overføre filene! men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det! det er en bærbar pc jeg snakker om!!
TriNitroToluen Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Hei, imorges fikk pc'n "restart" epidemi!! restarter seg automatisk! jeg har tatt ut harddisken for å overføre filene! men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det! det er en bærbar pc jeg snakker om!! 8707283[/snapback] Su får kjøpt overgang på komplett for 70 dubloner. Denne gjør at du kan koble 2.5 tommers disk til grensesnittet som brukes for 3.5 tommer. Dvs du kan koble den til i en stasjonær pc, så er det bare å overføre.
Franciscus Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Du trenger et konvertorkabel for disken for å koble den til en annen PC (i slave-modus, bruk jumpern' på baksiden av disken).
Unlimited Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Skrevet 26. mai 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=103373 8707696[/snapback] e d bare den jeg treng? koble den til harddisken og stasjonær pc'n!?
Unlimited Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Skrevet 13. juli 2007 Hei, Jeg har kjøpt en "Adapter HD 2,5"-3,5", for å koble 2.5" disk på 3.5" kontroller" ... kan noen hjelpe med litt?
Ståle Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Du har vel ikke en SATA harddisk i den baerbare vel? Sann bitteliten kontakt. Ellers er det vel a sla av datamskinen, koble adapteren i harddisken, koble den andre enden av kabelen i PCen.
Unlimited Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Skrevet 13. juli 2007 jeg prøvde å koble den ene til min hjemmePC, men vet ikke hvordan jeg skal overføre filene?!! jeg har 2 harddisker jeg trenger å tømme! på min HjemmePC har jeg mulighet til å koble 2 harddisker samtidig. hva gjør jeg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå