Anterialis Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 (endret) Jeg kan gå inn på flere forskjellige servere med ping på ca 50-60 (langt fra ISP-terminal), men etter å ha spilt noen minutter blir jeg kasta ut. Jeg kommer tilbake i menyen, og det er det et popup-vindu hvor tittelen på vinduet er "Punkbuster", og der det ser ut som det skal stå ei melding, står det ingen ting. Jeg kan avslutte vinduet, og er da i menyen hvor jeg ser serverene. Hva er galt? Hvorfor blir jeg kicka? Fant ingen tråd om akkurat dette problemet.. På forhånd takk =) Endret 29. mai 2007 av w3p
Holten Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Battlefield 2? Det er den nyeste (Var ihvertfall den nyeste når jeg spillte) patch'n som gjør det!
jojo123 Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 (endret) Har du dobbelkjerneprosessor? edit: Ser i profilen din at du har en X2-prosessor. Det samme har jeg, og har det samme problemet. Men det løses hvis jeg går på oppgavebehandling (ctrl+alt+delete), prosesser, finner Bf2.exe, høyreklikk, angi affinitet, og fjerner haken ved CPU 1 Endret 26. mai 2007 av Frichassé
Anterialis Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Skrevet 26. mai 2007 (endret) Beklager at jeg ikke presiserte, jeg har X2-cpu ja, og bf2142. Min feil! Men prøver affinity nå =) EDIT: Hvordan gjør jeg slik at .exe filen alltid kjører på kun en kjerne? Dessuten har jeg jo lest at BF (2 og 2142) kjører veldig bra på dobbeltkjerneprosessorer?? Endret 26. mai 2007 av w3p
jojo123 Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Beklager at jeg ikke presiserte, jeg har X2-cpu ja, og bf2142. Min feil! Men prøver affinity nå =) EDIT: Hvordan gjør jeg slik at .exe filen alltid kjører på kun en kjerne? Dessuten har jeg jo lest at BF (2 og 2142) kjører veldig bra på dobbeltkjerneprosessorer?? 8706148[/snapback] Hmm, jeg har problemet med BF2, vet ikke hvordan det er med 2142. Jeg justerer affinity hver gang jeg starter spillet, egentlig ikke noe stress.
Fogga Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Om du laster ned og installer Amd dual core optimizer så er det ikke nødvendig å sette affinity på spill på x2 cpu'er.
Anterialis Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 Jeg har prøvd å laste ned optimizeren og satt affinity, uten at det hjelper noen ting. Jeg rekker så vidt å komme meg inn på en server, og velge våpen, før jeg blir kasta ut av spillinga og automatisk returnert til "der-man-velger-servere-siden". Jeg har vista installert og som sagt x2 prosessor. Andre forslag til hva som kan hjelpe? Jeg har 1.25 patchen.. Jeg har skikkelig lyst til å spille nå :s Irriterende altså... Noen som har forslag til hva som kan hjelpe?? =)
MrLee Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Du er ikke alene om å ha slike problemer Selv sliter jeg med at BF2242 ikke starter skikkelig ved første forsøk. Jeg må starte det, drepe prosesser og starte igjen for å få det opp. Går jeg da ut, får jeg "losing key packets" problem og må restarte maskinen helt for å bli kvitt det. Er himla irriterende, men det virker som det er punkbuster som er problemet... prøvde reinstall av punkbuster igår, skal se om det ble bedre i dag..
Anterialis Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 Hva mener du med reinstall av punkbuster? Er ikke dette integrert i selve spillet? Hvordan kan jeg jobbe kun med punkbuster, evt. reinstallere kun dette og la selve spillet være?
MrLee Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Det er en beskrivelse av hvordan på EA sine support sider, jeg sitter på jobb, så jeg kan ikke finne dem nå (takk for gode internet filtre ) Søk selv eller vent til etter 18:00
Anterialis Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 Fikk det til ved å oppdatere PunkBuster. Punkbuster oppdaterer vanligvis seg selv automatisk, men grunnet dagens mangfoldige firewaller mm., er ikke dette alltid det som skjer. Du kan oppdatere selv, og lese hvordan du gjør det her.
MrLee Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 manuell oppdatering av PB har jeg foretatt endel ganger, men det var/er fremdeles vrient.
Anterialis Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 Var ikke løst allikevel, fungerte noen ganger etter å ha oppdatert, men så kom problemet tilbake. Får nå ikke spilt lenger :s Hersens drit altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå