Gå til innhold

Pirates of the Caribbean - At World's End


Gjest beritellingsen

Anbefalte innlegg

Gjest beritellingsen

Moro-piratene fra Karibia er tilbake på filmlerretet for å underholde oss og sikre gode billettinntekter for tredje gang. Klarer de å leve opp til de enorme forventningene som salgssuksessen har skapt?

Les mer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slutten er laget for å få en oppfølger...

8728052[/snapback]

 

Ja, grøss og gru.

 

Jeg så den siste filmen i denne nokså miserable serien på lørdag. Det var noe av det verste jeg har sett på kino noensinne om ikke det aller verste. Jeg har sett verre filmer, men da har jeg heldigvis ikke betalt en hundrings i inngangspenger!

Lenke til kommentar
Moro-piratene fra Karibia er tilbake på filmlerretet for å underholde oss og sikre gode billettinntekter for tredje gang. Klarer de å leve opp til de enorme forventningene som salgssuksessen har skapt?

 

Les mer

8696667[/snapback]

 

 

Hahah, så denne filmen idag, og tenkte jeg skulle sjekke sida for å se om den hadde fått 4-5 eller kanskje en generøs 6'r. NI LOL? Beat: Jeg brukte 100 kroner på å se møkka.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da er filmen sett og fordøyd. Sier meg fornøyd men føler ikke at den fortjener riktig så høy karakter. Det er pompøst, ekstravagant, oppblåst, totalt usannsynlig og tidvis drar de ting for langt. Jeg er litt skeptisk til pipestemmepirater og synes generelt sett at disse mer eksotiske piratene blir fjollete - noe som sikkert er kalkulert for å fremheve hovedrolleinnehaverne. Ville vel gitt den 7/10, og konkludert med at det er feiende flott underholdning, men selve filmen er ikke stor kunst, mer godt håndarbeid.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...