Gå til innhold

Bilder fra 17. mai


Anbefalte innlegg

I det sikkert noe obskure underforumet til Fotografi, "Konkurranser" pågår det for tiden en uformell avstemning om hvilket av 9 bilder som best illustrerer 17. mai.

 

Tråden finner du hvis du følger denne linken og har lyst til å komme med din mening. Klikker du på de små bildene kommer fullversjonen opp.

 

hvis dette skulle være mot noen regler kan moderator slette denne tråden

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor lager du en slik post i alle forumkategoriene?

8690212[/snapback]

 

Heisann!

 

Spørsmålet ditt forvirrer meg litt, for å være ærlig. Som moderator vet du naturligvis at man kan gå inn på hver enkelt brukers profil og se denne personens tidligere innlegg på diskusjon.no som helhet. Hvis du klarer å finne ett innlegg fra min side som i det hele tatt ligner på dette, i noen forumkategori, får du en kjeks.

 

Hva var det du egentlig lurte på?

Lenke til kommentar
Hvorfor lager du en slik post i alle forumkategoriene?

8690212[/snapback]

 

Heisann!

 

Spørsmålet ditt forvirrer meg litt, for å være ærlig. Som moderator vet du naturligvis at man kan gå inn på hver enkelt brukers profil og se denne personens tidligere innlegg på diskusjon.no som helhet. Hvis du klarer å finne ett innlegg fra min side som i det hele tatt ligner på dette, i noen forumkategori, får du en kjeks.

 

Hva var det du egentlig lurte på?

8690363[/snapback]

 

Det trenger ikke være fra din side så lenge det eksisterer fra før

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Spørsmålet ditt forvirrer meg litt, for å være ærlig. Som moderator vet du naturligvis at man kan gå inn på hver enkelt brukers profil og se denne personens tidligere innlegg på diskusjon.no som helhet. Hvis du klarer å finne ett innlegg fra min side som i det hele tatt ligner på dette, i noen forumkategori, får du en kjeks.

 

Hva var det du egentlig lurte på?

8690363[/snapback]

 

Beklager. Det er bare det at forumet har fått en haug med tråder som har reklamert om denne konkurransen i andre kategorier. Jeg antok automatisk at det var samme person som laget alle trådene. Tok en feil. :)

 

Forøvrig er jeg her usikker på tiltakene, så jeg lar en annen ta seg av eventuell moderering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...