Gå til innhold

AoC SVART LOTUS - EU Guild - Now Recruiting


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, hvis det bare blir til at man må være litt ekstra på vakt så kan det være fett, men jeg har sett fra eq2 hvor forbannet kjipt det kan være når man blir fullstendig overkjørt.

Jeg spilte på qeynos (den gode) siden, og alle de tøffe guttene skulle selvfølgelig være ond, så vi var i stooort mindretall, og det var nesten umulig å få gjort noe. Jeg har aldri blitt så forbannet av å spille noe spill som jeg ble der, hadde jeg vært 60+ år hadde jeg lett fått opptil flere hjerteattack.

 

Men... Nå er det ikke sider i AoC på samme måten... Hmm, må tenke litt mer på det der

Lenke til kommentar

Ja, en må jo tenkte på att det ikke er onde eller snille her.. Så om man velger å griefe så vil det jo få ett utfall det også..

 

Gjør det nok og ditt navn vil bli spredt rundt som det og du vil nok få det x10 tilbake..

 

Gjør det mot feil person, og man har plutselig en hel guild mot seg kanskje?

 

Enda en grunn for å angripe en annen mans "keep" ;)

Lenke til kommentar

Det å lage ett keep skal nok gå bra, men det å beskytte det kommer nok litt ann på motstanden.

 

Uansett det er mulig å skaffe allianser i spillet, så om dere er blitt enig med en annen guild om å hjelpe hverandre når det trengs så skal problemet være løst.

 

En annenting er jo att The Border Kingdoms skal ha endel "Towers" også.. Så i starten kan dere jo ta over en slik en først.. Den gir de samme fordelene som ett "keep" men nok ikke like store.

Lenke til kommentar

Jeg er 100% enig i at det sikkert kan være gøy med pvp utenfor borderkingdoms av og til, men for meg er det allikevel ikke verdt kostnaden. Kostnaden = å miste altfor mye tid ved å bli ganka eller rett og slett bare tape en fair pvp fight, når man er interessert i å fullføre et quest eller komme til et raid. Jeg vil tippe at jeg ofte ville brukt dobbelt så lang tid på pve enn jeg ellers ville gjort, og derfor er det ikke verd det for meg. Vi ønsker å være best på pve content, og pvp raid. Dessverre har jeg ikke tid til små-pvp i tillegg =DDD

 

Hyggelig å få besøk av dere fra axemen, og andre, her på tråden.

Lenke til kommentar
Det blir neppe wow tilstander med 40 personer på hvert raid.

 

Og uansett hva, kan e garantere at Svart Lotus ikke får problemer med å holde på et battlekeep.

8753789[/snapback]

Hvis det er PvE du mener så er det riktig.. Der er maks 24 stk.

 

Men ved siege PvP så blir det nok endel fler enn 40 stk.

Lenke til kommentar
"Men ved siege PvP så blir det nok endel fler enn 40 stk."

 

Kan du gi kilden til dette?

8754237[/snapback]

 

Vil tro at en hel guild/allianse vil være med å kjempe om ett battlekeep. Og med mindre dere skal være en liten guild uten allianser, så er nok sjansen stor for at det blir mer enn 40 folk. :)

 

EDIT: Har ikke noen kilder, men det er dette som virker naturlig.

Endret av Islanbadsj
Lenke til kommentar
"Men ved siege PvP så blir det nok endel fler enn 40 stk."

 

Kan du gi kilden til dette?

8754237[/snapback]

 

For ca ett halvt år siden så snakket Athelan litt om dette på IRC.

 

Og de hadde testet ett 100vs100 slag som hadde gått greit, og med ønske om å kanskje kunne prøve flere seinere der målet vist var 250vs250 på ett lite sted uten att servern skal gå dukken.

 

Men jeg tør jo ikke tenke på hva slags maskinvare man må ha for å kunne se 500 stk på skjermen samtidigt.

 

Men man har jo kommet ett stykke nå etter WoWs 80 stk i AV.

Lenke til kommentar

De holder vel fremdeles på å bestemme om det skal være noen max-grenser på hvor mange som kan være med i sieges, og hva de grensene skal være hvis det blir noen..

 

Jeg regner egentlig med at kampene om battlekeeps blir ganske store med mye folk, i og med at guildsize man får mest utbytte av er 120 medlemmer (30 av hver prestige class).. Men det gjenstår å se.

 

Det fins alltids towers og ja, men det er vi ikke fornøyd med, battlekeep må det være :p

Jeg kan hvertfall garantere en ting, og det er at det kommer til å være mange flere guilds som ikke tror på zerg-rekruttering som vi kan inngå allianser med

Lenke til kommentar
De holder vel fremdeles på å bestemme om det skal være noen max-grenser på hvor mange som kan være med i sieges, og hva de grensene skal være hvis det blir noen..

 

Jeg regner egentlig med at kampene om battlekeeps blir ganske store med mye folk, i og med at guildsize man får mest utbytte av er 120 medlemmer (30 av hver prestige class).. Men det gjenstår å se.

 

Det fins alltids towers og ja, men det er vi ikke fornøyd med, battlekeep må det være :p

Jeg kan hvertfall garantere en ting, og det er at det kommer til å være mange flere guilds som ikke tror på zerg-rekruttering som vi kan inngå allianser med

8754591[/snapback]

 

 

Grunnen til at wow-style 40 stk på et raid ikke er "naturlig" er samme grunn til at wow gikk vekk ifra det i expansion pack, nemlig at det er møkk å samle så mange, eller spesielt det at det er så mange "freeloaders". Har aldri lest at funcom har sagt hvor mange det blir på pvp raid, og e synes ikke det er "naturlig" at det er 200 mot 200. De fleste pcer, uansett hvor gode de er har nok med å drive et vanlig raid idag på eq2. Så e vil tro at 40-40 hadde vært stress nok for en maskin til å tro at det er realistisk med flere personer enn dette.

 

E har 3 gig mem, 8800gtx, 2,4 ghz prosessor.

 

Om de av en eller annen rar grunn hadde klart å gjøre det lett for en pc å kjøre flere, 60-60, 100-100, så hadde e blitt glad. Med 50 menn hadde vi klart å ta 100. Så tall er ikke noe problem.

 

Men uansett så lurer e på hvorfor noen antar at vi skal være så få? Vi har aldri sagt at vi skal være få, bare at vi ikke skal rekruttere enhver person som vil spille conan, så vi satser på skills, istedenfor tall. Vi kommer til å ha det optimale antall medlemmer, hvor mange det enn blir. Og da snakker e ikke BARE om 120, fordi 30 på hver prestige class. Det blir en bagatell. Det er bare bonus de får, ikke en syk fordel. Men om man kan raide med 120, vel da finner vi 120 gode personer og spillere.

Lenke til kommentar

Det morsomme her er jo at dere sier dere er modne, og ikke ønsker guild-drama osv.

 

Allikevel har jeg nå slettet 4 IDIOTISKE poster fra dere i en annen guildtråd. Er det mulig?

 

Dere får EN sjanse til. Konsentrer dere om dere selv, og IKKENOE annet, eller møt en stengt tråd.

 

Reaksjon på moderering gjøres på pm, ikke i aktuell tråd.

Lenke til kommentar

Beklager om mine "wall-of-texts" ble oppfattet som reklame for guildet.. Helt ærlig så trodde jeg frem til ting tok litt av at vi bare diskuterte guild konsepter.. og har jeg har ment å komme med svar på ting vi har diskutert. Jeg inrømmer gjerne at jeg tidligere har vært ganske teit på dette forumet, men i denne sammenheng trodde jeg virkelig vi diskuterte konsepter.. beklager om dere har misforstått meningen min med poster, da er det jo bare bra om de ble fjernet.

 

Ha en flott "drama-fri" dag...

 

ps.

Jeg er i følge denne tråden fiende til i allefall 2 guilds nå uten å virkelig gå inn for det.. så nå jeg vel _virkelig_ begynne å rekruttere..

Igjen en flott dag til dere!

Lenke til kommentar
Beklager om mine "wall-of-texts" ble oppfattet som reklame for guildet.. Helt ærlig så trodde jeg frem til ting tok litt av at vi bare diskuterte guild konsepter.. og har jeg har ment å komme med svar på ting vi har diskutert. Jeg inrømmer gjerne at jeg tidligere har vært ganske teit på dette forumet, men i denne sammenheng trodde jeg virkelig vi diskuterte konsepter.. beklager om dere har misforstått meningen min med poster, da er det jo bare bra om de ble fjernet.

 

Ha en flott "drama-fri" dag...

 

ps.

Jeg er i følge denne tråden fiende til i allefall 2 guilds nå uten å virkelig gå inn for det.. så nå jeg vel _virkelig_ begynne å rekruttere..

Igjen en flott dag til dere!

8756041[/snapback]

 

Jeg oppfattet det som reklame ja, spesielt den første posten som jeg allerede hadde lest gjennom på siden deres og som du bare copy/pastet inn her, som er ment som en post for å overbevise folk om hvorfor de skal joine ditt guild..

 

Nå var det mine kommentarer som startet hele greien, og hadde svarene dine vært korte, presise svar og meninger og ikke ferdigskrevne essays så hadde jeg oppfattet det helt annerledes. Men de tekstene der, måten det blir lagt frem på og den egentlige meningen med tekstene (å overbevise folk om at guildet ditt blir et bra guild og folk bør joine det), vil jeg kalle reklame.

 

Uansett, no harm done, er bare gøy med litt action innimellom syns jeg hvertfall ;)

 

Ser ut til å bli en fin dag så langt hvertfall, er overskyet ute men varmt og digg.. Ha en flott dag du og

Endret av Gwahlur
Lenke til kommentar

Jeg sa at reaksjon på moderering gjøres på PM, IKKE i denne tråden. 1 bruker skjønte det, en annen ikke. 1 innlegg er slettet.

 

Dette er ikke noen regler jeg står her og finner på, men retningslinjer dere godtok når dere registrerte dere her :). Så vær vennlig og følg disse.

 

Og nå synes jeg vi skal sette strek, om folk har fler synspunkter, send meg en PM. Videre innlegg rundt denne saken vil bli slettet fra tråden :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...