Gå til innhold

Tips til mobil 14"

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sitter og trykker på mobilen og gidder derfor ikke linke, men jeg har noen forslag:

Sjekk www.multicom.no -> bærbare maskiner

der ligger det noen 14" som kan være aktuelle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan anbefale nc6400, har en slik selv. Denne er utstyrt med T7200 cpu og ati X1300 skjermkort. Etter en reinstallasjon av XP, (Fjernet HP Credential programvaren) har jeg en batteri tid på over 5 timer.

8922596[/snapback]

Nice. Jeg tror det bare blir en sånn en. Den virker ganske så grei. Hvor plagsomt er det at høyttalerne er plassert asymetrisk når man ser på f.eks. serier og hvor bra/dårlig er skjermen? De tingene er vel det eneste jeg har lest noe negativt om når det gjelder den maskinen.

Skrevet
jeg sitter og trykker på mobilen og gidder derfor ikke linke, men jeg har noen forslag:

Sjekk www.multicom.no -> bærbare maskiner

der ligger det noen 14" som kan være aktuelle.

8922736[/snapback]

Jeg tror nesten jeg må ha det litt mer konkret en det. Fant ingen som virket spennende der ved første øyekast :(

Skrevet
Nice. Jeg tror det bare blir en sånn en. Den virker ganske så grei. Hvor plagsomt er det at høyttalerne er plassert asymetrisk når man ser på f.eks. serier og hvor bra/dårlig er skjermen? De tingene er vel det eneste jeg har lest noe negativt om når det gjelder den maskinen.

8923041[/snapback]

Høytalerne er helt greie, har ingen problemer med lyden. Skjermen er vell kanskje litt svak ved utendørsbruk. Men har ingen problemer med skjermen ved innendørsbruk og stilt på lavest lysstyrke.

Skrevet
Hvis du vil ha kvalitet så burde du velge Dell!

Litt usikker på om de har noen 14" da!

ta en sjekk...Har hatt erfaring med flere Dell bærbare og har ikke hatt et eneste problem!

8902117[/snapback]

Var dette sarkastisk ment?

En skole jeg gikk på kjøpte inn ca 150 bærbare dell maskiner, tror over halvparten ble ødelagte på diverse måter på under ett år. Det at de kopierer andres design gjør jo ikke saken bedre...

8904006[/snapback]

dette var seriøst ment!

Skrevet

8923041[/snapback]

Høytalerne er helt greie, har ingen problemer med lyden. Skjermen er vell kanskje litt svak ved utendørsbruk. Men har ingen problemer med skjermen ved innendørsbruk og stilt på lavest lysstyrke.

8923476[/snapback]

Flott :D Da virker jo alt bra. Vet du om man kan få 3G-kortet til å funge i Norge? Er det noe annet negativt du har observert ved maskinen?

Skrevet

8923041[/snapback]

8923476[/snapback]

Flott :D Da virker jo alt bra. Vet du om man kan få 3G-kortet til å funge i Norge? Er det noe annet negativt du har observert ved maskinen?

8923664[/snapback]

Modellen som jeg har "RH48ET#ABN" har ikke innebygd 3G kort, så det har jeg ingen erfaring med. Ellers er jeg godt fornøyd maskinen, har ikke oppdaget noen svakheter. Har bare god ord om denne HP maskinen.

Som sagt anbefaler jeg en reinstallasjon av XP, samt droppe installasjonen av HP Credential programvaren. Da denne stjeler mye batteritid.

Håper du blir fornøyd med maskinen, om du skulle bestemme deg HP'en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...