Gå til innhold

Fortell om morsome øyeblikk


Gjest Slettet-ZQr2eN

Anbefalte innlegg

Heheh

 

Morsomste må være en goldbegger.

 

Som mage drar jeg alltid til Thunder Bluff når jeg skal selge/kjøpe og få orden på utstyr og bank. Der har vi jo lassevis av level 12 huntere som trenger gull. Disse blir ignorert før de klarer å kjefte på meg for ikke å gi de gull.

 

Nå var det en som ble så sint at han skulle "følge" etter meg hele tiden. Jaja, veldig vanskelig å gi slipp på deg liksom. Jeg løper litt rundt, hopper litt for å virke dum (riste han av meg :p), men så hopper jeg ut av den ene bluffen og slowfaller. Gjett hvem som følger etter? Uten slowfall?

 

Jeg bare heartha tilbake til Shadowmoon og lot han tenke over hva han gjorde :) Unignora han, men han sa ingenting. Sikkert temmelig flau.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heheh

 

Morsomste må være en goldbegger.

 

Som mage drar jeg alltid til Thunder Bluff når jeg skal selge/kjøpe og få orden på utstyr og bank. Der har vi jo lassevis av level 12 huntere som trenger gull. Disse blir ignorert før de klarer å kjefte på meg for ikke å gi de gull.

 

Nå var det en som ble så sint at han skulle "følge" etter meg hele tiden. Jaja, veldig vanskelig å gi slipp på deg liksom. Jeg løper litt rundt, hopper litt for å virke dum (riste han av meg :p), men så hopper jeg ut av den ene bluffen og slowfaller. Gjett hvem som følger etter? Uten slowfall?

 

Jeg bare heartha tilbake til Shadowmoon og lot han tenke over hva han gjorde :) Unignora han, men han sa ingenting. Sikkert temmelig flau.

8687687[/snapback]

hadde problemer med en slik kar en gang jeg akkurat hadde lagd en alt som dreiv på i Durotar :p logga av og sletta den jeg.

 

En liten flause var vel når jeg skulle sappe med roguen i Shadow Labyrinth i rommet som andre bossen er i. Jeg skrur på Sprint, og kjapper meg inn i gruppa da, så finner jeg ut at jeg bomma på stealth hotkeyen like etterpå og puller enda en gruppe.

Lenke til kommentar

Var i SV med en druid tank som konsekvent nektet å buffe partiet med MotW, og hvis jeg spurte virket det som om han charget i en pack for å slippe å svare meg, uten å tenke på hvor mye mana jeg hadde (healer).

 

Etter at hunteren puller trippelt får vi oss en wipe og jeg tenker at nå måtte han vel buffe oss. Men neida, han resser, griner om summon siden han seff ikke gadd å reparere før runnet, kommer tilbake uten å takke for summonen og sier "buff up plz". Magen buffer, og nå tenker jeg at druiden ikke kan komme seg unna! Men joda, han tar på MotW på seg selv og charger inn når jeg spør han om ikke han skal buffe.

 

Neste gang vi drikker spør jeg noe slik "druid, you do know that druids have a good party buff, right?". Han: "y", nytt pull. HS var heldigvis klar. =)

Lenke til kommentar

har ikke noe hysterisk morsomt,

men når du ser en lvl 18 hunter gå rundt i ROBE så begynner man å lure.

jeg sa: eh, you are not supposed to use cloth man :p

han sa : watch your own fucking business. i can wear whatever i want.

this have more spirit than this! (viser meg en grønn leather item)

 

og leather itemen hadde stam og stranght. jesus

Endret av Flacid
Lenke til kommentar

DM run med alten min, en priest.

Har med en hunter, shammy, warrior og mage tror jeg.

 

Det dropper uansett et eller annet grønnt mail item, både hunteren og warrioreren needer. Huntern vinner greedrollen.

Nå begynner warriorn å flame huntern på dansk, jeg fikk ikke med meg hele opptrinnet og spør "Did you need on mail hunter?".

Får som svar "Do you have a problem with that?" Og kick fra gruppa rett før førstebossen går ned.

 

 

Går senere stockades og får en mage som needer en shadowwand fra meg, jeg flipper selvfølgelig og kommer med masse "OMFG Noob Ninja!!11" (eller ikke)

Og han påstår at det ikke spiller noen rolle, han kan bevise det ved at han har en 70 lock og ved å spørre en 70 hunter som står utenfor instancen.

Lenke til kommentar
Vel, Sethekk Halls - PuG...

 

Vi kom til sistebossen, men alle var så jævla retards og så jeg ba om lederskap og kicka alle og inviterte guildmembers, droppa Oblivionbuksene mine :)

8682145[/snapback]

 

Får håpe guildet kicket deg. Hadde jeg vært guildmaster ville jeg aldri funnet meg i at en av medlemmene ga et slik inntrykk av guildet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Får håpe guildet kicket deg. Hadde jeg vært guildmaster ville jeg aldri funnet meg i at en av medlemmene ga et slik inntrykk av guildet.

8689784[/snapback]

Les resten av histories, så skjønner du nok :)

Lenke til kommentar

Leste resten av historien, og han fremstår som en komplett drittsekk. Hadde ikke klaget om han bare hadde stukket fra gruppa, men å ta leader, kicke folk og utnytte det som gruppen tross alt hadde oppnått sammen, er rett og slett ikke akseptabelt. Selv om gruppa var dårlig, så gir det ikke automatisk han rett på å få "belønningen".

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
Går senere stockades og får en mage som needer en shadowwand fra meg, jeg flipper selvfølgelig og kommer med masse "OMFG Noob Ninja!!11" (eller ikke)

Og han påstår at det ikke spiller noen rolle, han kan bevise det ved at han har en 70 lock og ved å spørre en 70 hunter som står utenfor instancen.

8689666[/snapback]

 

Well well well..

Shadowwand or not..

Wands går ikke på spelldmg men på ranged dmg..

Har selv en warlock med en wand som ikke har shadowdmg pga det går på ranged og ikke spelldmg.

 

edit: har møtt mange som spør om summon, og hvis jeg ikke gjør det blir de dritt sure..

Random: Can you summon me to SW for 2g?

Meg: Get more ppl and I'll summon.

Random: ok, summon.

Meg: I need more ppl to summon you.

Random: ....

 

Et tips: trenger du summon, skaff folk som kan hjelpe deg først.. Warlocker sitter ikke å venter på at folk skal spørre om summon.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
har ikke noe hysterisk morsomt,

men når du ser en lvl 18 hunter gå rundt i ROBE så begynner man å lure.

jeg sa: eh, you are not supposed to use cloth man :p

han sa : watch your own fucking business. i can wear whatever i want.

this have more spirit than this! (viser meg en grønn leather item)

 

og leather itemen hadde stam og stranght. jesus

8689255[/snapback]

Gikk rundt med den roben som dropper i rfc, wrists med +arcane damage og mye anna tull på huntern min når den var 24. Vi gjorde narr av hunters som needa på alt da, og bare kalte det for "Arcane Shot-gearet" mitt, "kite-gearet", "nuke-gear", "tanke-gear" osv.

 

Gadd ikke mer etter kort tid på den huntern, men jeg og den andre kompisen hadde mye moro.

Lenke til kommentar

Jeg har haugevis av artige øyeblikk med spille på retard rogue'n min.

 

lvl 40, bruker Robes of the Lich og Whitemane's Chapeau, altså tydelige, relativt gode, caster items. Det vanlige er at jeg løper forbi noen hvor enn jeg er, gjerne oppe med SM for tiden, også blir jeg høflig spurt av en mage/warlock/priest noe slik som

 

"Uhm, how come you got all these blue coth items?"

hvor jeg konsekvent svarer:

 

"Lol, I lewt teh hat!!1one!one1!" eller noe i den duren i klar referanse til Flintlocke's Guide to Azeroth (gamespy.com)

 

dette følger gjerne til kraftige annklagelser om ninjaing, idiot rogues, tapere og grisepulere

 

det obligatoriske svaret er da "have you even considered the possibility that i've got some high-lvl mates who pulled me through these instances and i looted these items just for fun?" Hvilket er tilfellet, mens jeg ble boostet igjennom SM/RFD/Uldaman på lvl 40 med en kompis, så har jeg plukket opp massevis av dette tullegearet som jeg levler i, bare sånn på trass og fordi "real rogues lvl naked, unreal rogues lvl in caster blues"

 

Nåh, disse diskusjonene har vanligvis to utfall, enten de som ser humoren, beklager seg og ler og synes det er litt artig, der jeg somler rundt i castergear og tuller meg.

 

også de som kjefter meg huden full, fornærmer meg videre, fortsetter å påstå at jeg har ninjaet, skriker det ut i /1 hvor enn vi er og ignorerer meg. Tett etterfulgt av en 2 dager ban til de pga personangrep m/ screenshot som bevis.

 

alltid like artig

Lenke til kommentar
Netherspite igår på 2%, 3-4 døde, inkludert begge som skulle stå på den grønne(healing) strålen denne portal fasen. Eneste vi trengte var å få en mann på den grønne strålen så kom vi til å drepe han, raidlederen roper på vent: "Jeg tar den grønne strålen". Jeg står klar for å ta den, men bytter til den blå når han sier det. Etter 5 sek, Netherspite på 8-9% og rising, viser det seg at han sto på den røde strålen. Alle hadde glemt at raidlederen er fargeblind :D

 

Tok han neste triet da :cool:

8687503[/snapback]

hahaha! det var burn for raidleader

Lenke til kommentar
Noob: can yuo make god hed?

Me: What you mean? I have skinning and herbalism as professions.

8681966[/snapback]

 

make head har også en litt annen betydning..

 

det hadde du visst hvis du ikke bare så tyskdubba blåfilmer.. (men på originalspråket som som regel er engelsk)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...