Gå til innhold

Publiseringssystem, har du tips?


Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter et godt publiseringssystem til et nytt hjemmesidekonsept, men er usikker på om det er noen som oppfyller de kravene jeg har til systemet. Det finnes såpass mange publiseringssystem på markedet.

 

Noen som vet om et godt publiseringssystem:

- Publisering av nyheter i forskjellige kategorier

- Publisering av artikler i forskjellige kategorier

- Publisering av lenker i forskjellige kategorier

- Publisering av nedlastinger i forskjellige kategorier

- Enkel administrasjon av nedlastingene. Brukere må være logget inn for å laste ned

- Mulighet for brukere å rangere de overstående elementene

- Webshop (ikke helt nødvendig)

- Lett å intigrere med phpBB (helst intigrert slik at de bruker samme brukerdatabase)

- Mulighet for vanlige brukere å sende inn bidrag til en del av de nevnte seksjonene

- Poll

- Nyhetsbrev

- Mulig intigrering av blogging for brukerne

 

Tviler egentlig på at det finnes noe system som tilfredstiller alle disse ønskene, men man vet liksom aldri med nettet lenger ;)

Endret av ZerBox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut til at jeg går for Joomla, men det som gjør meg litt usikker er phpbb-bridgen. Klarer ikke å stole helt på den, samt at jeg ikke føler den virker helt 100%. Alle endringer gjort i brukeren på ene siden blir ikke synkronisert over til andre siden :/

 

I og med at siden jeg skal bruke systemet på har ganske mange tuse registrerte brukere må nesten systemet (mest bridgen) fungere optimalt. Til nå stusser jeg over at:

 

- Joomla har strengere krav for passordsetting, f.eks med tegn. Endres passordet i forumet kan man endre det til noe som ikke joomla godtar. Er usikker på om passordet endres i Joomla uansett om passordet tilfredstiller kravene der.

 

- En bruker som slettes i phpbb slettes ikke i joomla. Og omvendt.

 

- En bruker som blir utestengt i phpbb kan fremdeles logge inn i joomla.

Endret av ZerBox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...