Gå til innhold

Film av en som cheater i CSS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er veldig mange som cheater, det er bare ikke alle som er i stand til å se det. :)

Det er ikke du som er konge, sjef, vet alt her skjønner du.

Jeg hadde nok ganske klart funnet ut om noen cheater eller ikke...

Skrevet
Dere må huske at dette er omgjort til film, og derfor kan det være vanskelig å avgjøre om det er cheat eller ikke. :)

8691529[/snapback]

Ikke i dette tilfellet. Selv på en film på youtube, og uten interpolate 0.

Det er ikke du som er konge, sjef, vet alt her skjønner du.

Jeg hadde nok ganske klart funnet ut om noen cheater eller ikke...

8691564[/snapback]

Noen er bedre enn andre til å skjule cheaten.

Skrevet

spørs veldig hvilken cheat de har, har de wallhack kan det være ganske vanskelig og avsløre de, men da får man ta demo så tar man på wallhack selv når man ser demoen da avsløres det veldig fort!

også har du de snabel tyskerne som bruker multi cheats.... ;)

Skrevet

Neivel. Synd for dere og de serverene dere spiller på.

Forresten, til trådstarter. Som Jooakim nevner, Youtube er ikke veien å gå for å få bort cheatere.

Skrevet
Neivel. Synd for dere og de serverene dere spiller på.

Forresten, til trådstarter. Som Jooakim nevner, Youtube er ikke veien å gå for å få bort cheatere.

8718889[/snapback]

Nei, men den første var for å vise til en fyr at det var en cheater, som han ikke trodde på, det andre var for å vise andre i clanen at han ene/de to i clanen cheater..

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

En AimBot gjør ikke at du kan bomme på han, også treffer den i hodet.. Aimbotten styrer musen, sånn at den sikter rett mot hodet.. Så det er litt vanskelig å skjule..

Wallhack = Gjør du ser igjennom vegger, jeg kan selv ikke se noe her der han VEIT at de kommer, mere reflekser.. ^^

NoFlash = Gjør at han ikke blir flasha.. Noe som kan være VELDIG lett å avsløre.. Jeg syntes selv at flashen forsvant litt fort, men det kan også være at han er flink til å kaste der..

INGEN FORM FOR CHEAT - I følge meg.

Endret av Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Kunne ikke se noen spesiell form for cheat egentlig..

De 2 siste kanskje, usp og awm, men det er ofte at man ikke treffer selvom man sikter helt jævli nøaktig...

Kommer ann på CrossScalen din/om du er i bevegelse osv...

Så for alt kan det der være luck/aim skillz

Endret av iNux
Skrevet

Dette var vel ikke de klareste bevisene på cheat? Folk er så snare med å anklage folk for å cheate ass. Jeg var inne på Arctic gaming 2 å game'a litt 1.6 på laptopen (!) og ble banna for life. Skjønnte ingen ting. :ohmy:

Skrevet

Video nr. 1:

Du ser jo godt hvordan crosshairet flytter seg til hodet akkuratt når han skyter, spess ser du det på USP kill'n. Og hvis dere ikke ser det på AWP kill'n, da er det noe galt!! Du ser jo at han ikke sikter riktig på personen, men når han fyrer av, da flytter siktet seg til hodet, som med alle Aimbots..

Video nr. 2:

Vel, dere som sier det ikke er cheat, han har innrømt det! Han sa til meg: "Du skjønner ingenting du!" "Vi spiller bare med cheat på fun-maps, buzzkill osv.."

Men dere ser jo godt på den første scout killen, så er han LANGT ifra hodet på han fyren som hopper ut den kanten, men akkuratt når han trykker på fire så beveger crosshairet seg rett på hodet hans.

Og hele tiden jeg spilte med de/specca de, så fikk de headshot på alle killsa!! Flere ganger storma de over med ak og m4 og bare spraya hele spawnen på andre siden, og fikk headshot på alle!

Og jeg har spilt med de mye før de begynte å cheate, og de har aldri hatt i nærheten så god skill!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...