Gå til innhold

LOTRO kas class er best?


Anbefalte innlegg

Hva er beta? Er det som test serveren i WoW?

9154484[/snapback]

 

Beta er når et spill er 60-70% ferdig, altså før spillet er sluppet for salg. De som spiller spillet på beta stadiet kalles beta testere. Poenget med beta'er er å finne forskjellige bugs osv. så de som lager spillet kan fikse det. Mer info HER.

 

Til trådstarter så vil jeg si som andre at du må bestemme deg for class selv. Jeg spiller selv for øyeblikket med en human champion på trial. Grei class om du vil gi mye skade.

 

Om du vil spille med andre nordmenn er det kanskje lurt å velge en server som feks. Snowbourne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en merkelig tråd...

 

En liten oversikt:

 

Minstrel / Healer = Hobbit

Champion / DPS = Man

Lore-Master / Spell-Caster = Elf/Man

Burglar / De-buffsor = Hobbit

Captain / Buffer, litt healer = Man

Guardian / Tank = Dwarf/Man

 

Stort sett det som funker best når det kommer til class. Et fantastisk godt fellowship er faktisk og ha en av hver klasse. :)

Lenke til kommentar
En liten oversikt:

 

Minstrel / Healer = Hobbit

Champion / DPS = Man

Lore-Master / Spell-Caster = Elf/Man

Burglar / De-buffsor = Hobbit

Captain / Buffer, litt healer = Man

Guardian / Tank = Dwarf/Man

 

Du har glemt hunter :)

 

Er det vanskelig å spille guardian? Med tanke på att man må ha brae weapons og armor.

Spilte lock på WoW og har lyst til å prøve noe annet

 

Jeg synes dette er den vanskeligste jobben og spille.

Blir mye bytting mellom mobs for og holde aggro fra healer/damage dealer.

Men du vet jo ikke før du har prøvd selv :)

Lenke til kommentar

Det finnes en del norske på både laurelin og snowbourn.

Selv spiller jeg og noen venner på evernight, tror det er noen flere der også.

En spiller venn av meg spiller hobbit burglar og han trives utmerket med det. Selv om de er litt runde kan de snike seg forbi det meste :p

 

Annet enn hobbit har du valget og spille som men med burglar.

 

Vil anbefale deg og ta en titt på de forskjellige racial traits du kan få. Kanskje det gjør det lettere og bestemme seg når det gjelder valg av race.

 

Men har en bra self heal trait på høyere level mens hobbitter får en ability hvor du kan spille død :)

 

Her finner du det meste av abilities osv som de forskjellige klassene og raser har

 

http://lorebook.lotro.com/wiki/Lorebook_home

Endret av Biamor
Lenke til kommentar

Selv om du starter en elf kan du dra til The Shire og levle der. :)

 

Når du er ferdig med intro tar du en hest til Michaels dvelving og så quester du der. Koster bare 1 sølv :)

 

Hva som er best som champion vet jeg ikke men har du lyst til og spille elf gjør du det .)

 

Du får så mye gear etterhvert med forskjellige stats at du fint kan oppveie for eventuelle svakheter, samt food som gir might, agility, vitality :)

Lenke til kommentar
folka er koslige og vedlig gamle på RP serveren har ett intrykk av att de fleste er ca 28 år gamle, litt sure ja, men veldig hjelpsomme:P

9161124[/snapback]

 

Spiller på laurelin som er RP server. Har ikke opplevd en eneste person som er sur :nei: Alle er trivelig og hjelpsomme. Og de fleste er 28år gammel? Bare tull jeg og kompisene mine er rundt 17 og spiller på laurelin... På RP sererene kommer du også unna alle de geeky ordene som blir brukt mange andre steder

Lenke til kommentar
Pleier folka på Laurelin å hjelpe andre eller bare queste solo?

9179869[/snapback]

 

Jeg syntes de fleste er veldig hjelpsome, nesten altid noen som gidder å hjelpe, dersom de har tid og du spør venelig... Opplever ofte at folk i høy lvl hjelper også. Husker jeg en gang hadde et lite oppdrag som var å beskytte en gård til en mann uti skauen, jeg var egentlig for lav lvl og klarte ikke oppdraget gang på gang. Den siste gangen så jeg en som var i lvl 30 som gikk forbi, jeg spurte hyggelig om han hadde tid til å hjelpe meg med beskytte gården til denne uheldige mannen og han hjalp med glede... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...