Gå til innhold

Paladin tanking: stam/aggro


Anbefalte innlegg

det er noe jeg lurer på angående paladin tanking. Det er gear. Min mening er at jeg trenger masse +stam til raid, men mer +damage forå få aggro over crowds(altså i mer 5-mans). Så jeg prioriterer mer warrior gear og mener det er best, men et par jeg har møtt sier jeg må ha mye +spell damage for være litt god. Men hvis man skal gå for spell damage gir man bort mye stamina og defence.

 

I tillegg er det heller ikke lett å skaffe tanking gear med +spell damage som holder mål lenger ut i instances.

Jeg trenger deres råd og meninger om dette please :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men foreløpig bruker jeg +damage ringer(pga null tanking ringer), dette med det swordet fra revered med KoT(med +40 spell damage).

Så tar jeg resten rent tanking gear, det funker vel kanksje best det eller?

Eller taper jeg ganske mye å gå fra high dps tanking sverdtil bare 41 dps?

Endret av kallekul
Lenke til kommentar
Men foreløpig bruker jeg +damage ringer(pga null tanking ringer), dette med det swordet fra revered med KoT(med +40 spell damage).

Så tar jeg resten rent tanking gear, det funker vel kanksje best det eller?

Eller taper jeg ganske mye å gå fra high dps tanking sverdtil bare 41 dps?

8677314[/snapback]

 

En armory profil hadde vært storslagent.

 

Hadde vært lettere å komme med idéer til forandringer du bør gjøre.

 

I mellomtiden kan du jo ta en titt på gearet til Crom på Kazzak; http://armory.wow-europe.com/#character-sh...r=Kazzak&n=Crom

 

Mye mulig han har healing gear equippet sist gang armory ble oppdatert ettersom han ikke tanker stort i ssc.

Lenke til kommentar

Aim for 490defense, så mye hp som overhodet mulig, et castervåpen med mye spelldmg og gjerne en del dodge/parry også. Bare castervåpenet vil gi dæi såpass mye spelldmg at du holder aggro bedre enn en warrior vil :)

 

Paladinitems som dungeon3 settet vil ikke duge i annet enn 5manns pga. lite stamina, hjelper ikke å generere store mengder aggro hvis du ikke kan ta juling.

Endret av dalamar80
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...