Gå til innhold

Røa-keeper med kjempetabbe!

Jooakim

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

"Røa-keeper Caroline Knutsen var helt bak mål da Amazon fikk avgjøre lørdagens kamp i kvinnenes Toppserie i fotball. Hun hadde hentet reserveballen da Anette Bjelland stanget inn ledelse 3-2." :lol:

SE VIDEO! (Høyreklikk -> Lagre som)

Endret av Jooakim
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er så dum at det ikke kan være sant. Tipper på hun gjorde det med vilje for å få oppmerksomhet.

Hun ville ha sikkert Bjarte Flem status ^^

Skrevet

Haha morsom video :!: Trur likevel ikke det blit en klassiker sånn som Bjarte Flem. Hun "så" ballen ute og løp for å starte spillet kjapt med en ny ball. Det var en misforståelse. Bjarte Flem sin er virkelig ille :p

Skrevet

Håper hun trodde den skulle gå over. Fordi hun ser på ballen, så for å løpe på siden av mål og hente seg en ny ball. Snodig.

Skrevet (endret)

Minner meg litt om en siutasjon jeg husker. En på laget dæljer den over fra 2-3meter. Han detter på ræva og roper "Hva skal det bli av meg?!" tror vi var 7-8 år gamle. Alle foreldre på sidelinja får latterkrampe.

Men nok off topic.

Endret av Zenzen
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Så det på tv, grunnen var at det blåste noe jævlig. Helt sykt hva det blåste, så ballen blåste inn på banen igjen når den hadde retning rett ut, det var grunnen til tabben :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...