Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

aprilia rs 125 eller sachs 125

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi sachsen er 4-takter og går generelt som en bøtte med dritt sammenlignet med aprilia hadde jeg valgt RS'en. Eller, hvis du planlegger og kjøre med 15hk, så hadde jeg vurdert sachsen, men du kommer nok til og angre. Man går lett lei av nåla som alltid butter på 110km/t, og da det tar litt tid å komme opp i den hastigheten er vel det en stor faktor.

Skrevet
Fordi sachsen er 4-takter og går generelt som en bøtte med dritt sammenlignet med aprilia hadde jeg valgt RS'en. Eller, hvis du planlegger og kjøre med 15hk, så hadde jeg vurdert sachsen, men du kommer nok til og angre. Man går lett lei av nåla som alltid butter på 110km/t, og da det tar litt tid å komme opp i den hastigheten er vel det en stor faktor.

8663204[/snapback]

aah selvsakt , det nye sachsene er 4 takts ja . tenkte ikke på det der . Ja i det tilfeldet vil sachs vere glimrende for deg vist du skal pendle lange strekninger hver dag , og ikke er ute etter så mye leking . Er det derimot små turer du skal pendle vil RSen vere det beste , for denne er en utrolig arti sykkel med en av de kraftigeste 125cc to takts motorene på markede :)

Skrevet

Vet om en kar som hadde en sachs 125 med 2-taktsmotor, han hadde hadd sin oppe i 145 km/t og da ga han ikke alt han hadde engang :cool: , denne var ikke trimmet

Skrevet (endret)
Vet om en kar som hadde en sachs 125 med 2-taktsmotor, han hadde hadd sin oppe i 145 km/t og da ga han ikke alt han hadde engang  :cool: , denne var ikke trimmet

8663754[/snapback]

umulig med orginal 15 hesters sachs XTC og ellers 15 hesters sachser :)

Endret av Evil-Duck
Skrevet
umulig med orginal 15 hesters sachs XTC og ellers 15 hesters sachser  :)

8663838[/snapback]

Er nok umulig ja. Iallefall ikke på GPS, det nekter jeg og tro før jeg prøver en helt ny sachs med gps i lomma.

Skrevet

Takk for alle svart :thumbup:

Er det noen som veit va forskjellen på en aprilia rs 125 mod.06 og aprilia 125 mod.07? :hmm:

eneste jeg veit er at det har komme ut en ny farge av den :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...